![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vem kommer att vinna ??
Saade har en riktig Eurovisionlåt tycker jag. Perfekt att höra 1-2 gånger + häftig scenshow. Sen räcker det,men då har ju alla röstat... Men,varför denna **rappare** i Greklands låt ?? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tyckte riktigt bra om den,med kvällens vackraste ljussättning. Vem ska man hålla på, Grekland eller Sverige ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Greklands låt är rena skiten tycker jag så varför skulle jag hålla på den
![]() Håller naturligtvis på Sverige ![]() ![]() Malin |
|
|||
|
|||
![]()
jag gillar Greklands låt, och rapparen blir bättre för varje gång jag lyssnar. hoppas på grekisk seger eller Finland.
cookie |
|
||||
|
||||
![]()
Ta bort rappet och lyssna på det vackra i Greklands låt. Men Saade äger ju, helt klart bäst!! Ryssland är ju inte heller så pjåkig, han ser ju väldigt bra ut han också!!!!!
![]() /Kerstin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ah ha, är det här ni är, trodde jag skulle finna er esc-tyckare på kafé kalimera, startade just en tråd där gällande detta delikata och högaktuella ämne
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grekland var bäst synd bara att de inte spolade ner rapparen innan de for till Dusseldorf
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trodde inte det behövdes förklaras... Det är ett solklart plagiat på en av Andreas Johnssons låtar. Så likt att jag inte förstår att den inte blev diskad.
![]() Malin |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, han höll igen litet jämfört med semifinalen, Loukas, så nu höll han alla tonerna bra och rent.
![]() ![]() Karin som bara röstade en gång... på Grekland ![]() |
![]() |
|
|