![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, först och främst tänkte jag göra detsamma som jag brukar göra på sommarloven här hemma. Då går jag långa promenader när vädret tillåter, och så sitter jag på balkongen och läser massor, också det när vädret tillåter. (Annars sitter jag inne i soffhörnet och läser
![]() ![]() Dessutom kommer vädret ALLTID att tillåta sol och bad. ![]() Som planerna ser ut just nu så kommer jag att vara ensam första veckan. Sedan kommer maken med hans yngsta dotter ner i tre veckor, så då lär det bli en hel del sightseeing. Hon bor i Kanada och har inte varit i Europa sedan hon var baby och var i London en vecka... ![]() ![]() Som vanligt kommer jag givetvis att umgås med vänner och bekanta där nere. Jag kommer definitivt att använda grekiskan mer än annars, framför allt för att tala med min hyresvärdinna, så jag hoppas få upp flytet under sommaren. Sen finns det en massa matställen jag inte har provat ännu, klubbar jag inte har varit på, barer jag har missat... ![]() ![]() Det ska bli intressant att se hur det kommer att kännas mot slutet av vistelsen, om jag har fått nog eller om jag vill ha ännu mer. Jag har faktiskt ingen aning om vilket det blir. Just nu känns det som att jag inte kan få nog av Karpathos, men det kanske ändrar sig efter ett tag. ![]() Karin med 24 dagar kvar... resfebern börjar sätta in så smått! ![]() |
|
|