![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej alla glada!
Jag sitter och kollar resor för skojs skull och har tittat lite extra på sistaminutenresor. Vi har aldrig bokat tätt inpå avresa men det är ju otroligt billigt! Flyg till Kreta, Skiathos mm från 500:- och uppåt! Synd att man inte kan åka nu ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det beror på hur mycket resebolagen har kvar att sälja ut samt vad som sägs i väderprognosen här hemma. Har du inga krav eller önskemål om att bo på just DET hotellet, eller om ni inte är många som reser tillsammans så ser inte jag någon anledning till att boka tidigt. // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har också kollat lite och upptäckt att det nu finns väldigt billiga resor. Det beror säkert på att vi har ungefär samma temperatur hemma i Sverige som i Grekland. Dessutom en behagligare värme. Då finns det egentligen ingen anledning att jaga resor för att enbart få lite extravärme. Då är det för att byta miljö ett tag. Svensk miljö bytes mot grekisk trevlig miljö ...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag skulle gärna byta mina just nu 17grader mot något varmare, men får förlita mig på vädergudarna istället
![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Här har vi mycket varmt. Lär bli en tropisk natt så jag är glad över att bo i ett relativt nytt hus där det aldrig blir riktigt hett inomhus. När jag kom från jobbet i em var det drygt 30 grader och det ska bli strålande sol imorgon. Grekland lockar inte alls just nu.
![]() Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Skillnaden på värmen hemma och i Grekland är ju att där sköter man inte markservicen själv, man behöver inte planera middagar, laga middagar, diska, städa, bädda. Sen är det nästan aldrig lika varmt här i Sverige på kvällar och nätter som det är utomlands. Värmen är inte heller lika stabil! Här var det jättevarmt i början på veckan och jag tänkte ska vi verkligen åka till Grekland, jag vill till Nordpolen! Nästa dag var värmen borta och temperaturen hade sjunkit 10 grader!!!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag funderar också på att prova åka på en resteresa någon gång framöver. Skulle kunna få en en resa för runt 10.000 kr för vår familj för en vecka vilket känns helt okej!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Klart ni ska boka om ni vill resa till Grekland nu och får så bra pris för en hel familj. Eva |
![]() |
|
|