|
|||
|
|||
Förslag på ställe till 4st killar?
Tjenare.
Undrar om det är någon som har något förslag på bra resmål för 4 st killar i 26-29 års åldern som vill åt bad, sol, något att göra/titta på men ändå kunna festa loss lite? Samt undvika partyglada tonåringar... Kort och gott. Tips på bra ställe för de lite äldre ungdomarna att festa loss på men samtidigt kunna åka runt på utflykter? Hemskt tacksam för förslag! |
|
||||
|
||||
Sv: Förslag på ställe till 4st killar?
Rhodos stad passar alla åldrar. Där finns ett stort utbud av det mesta. Min 24-åriga dotter är där just nu!
Andra förslag är Korfu, Kefalonia, Karpathos, Skiathos och Kreta. Lycka till! Katitzi |
|
||||
|
||||
Jag hade själv aldrig rekommenderat ett ställe till fyra unga grabbar, där min 24-åriga dotter befann sig
Skämt åsido . Kreta is da shit! Där finns något för alla åldrar. /Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
Katitzi |
|
||||
|
||||
Hej!
Jag föreslår Skiathos. På ön finns en del utflyktsmål, massvis med kanonstränder, många bra restauranger samt nattetid, "The Strip", - gatan med klubbarna & barerna. //C@nny |
|
|||
|
|||
Föreslår också naturligtis Kreta o Rethymno,,,har Ni körkort och kan åka runt lite är det en bra utgångspunkt,,,och mycket har Ni i staden..Lycka till med Era val
|
|
|||
|
|||
Stort tack för förslagen!
...lutar lite åt Rhodos. Hoppas dock på en bit utanför "smeten" så man får lite lugn och ro också. |
|
||||
|
||||
Jag föreslår förstås Chania-kusten på Kreta Där har ni allt... flera ställen med lite äldre publik, lugn och ro om man bor rätt, nära in till större stad (Chania) och många utflyktsmål i närheten...
Malin |
|
||||
|
||||
Är det charter som gäller? Paros kan vara ett alternativ och en ö som passar alla åldrar. Dit kan ni åka charter. Även Ios tror jag är ok även om ni reser i högsäsong. Jag gillar båda öarna.
Vänner till mig säger att Skiatahos är det perfekta alternativet men där har jag inte varit ännu. Tror ändå att det tipset håller långt. Eva |
|
|||
|
|||
Stort tack för alla förslag.
Hittade en billig resa till Rhodos stad som verkade helt schysst. Åker ner nästa helg. Läste att man klarar sig ifrån de värsta tonåringarna om man inte går på den värsta bargatan.. så det ska nog bli trevligt. Givetvis så blir det att utforska både den västa och östra sidan. Dock så tappade vi 2 polare på vägen så vi åker bara ner 2 st. Blev billig charter med AirTours. 4999:- / skallen för 2+ * hotell (Parthenon, fått bra kritik). Några tips på saker man ska tänka på i Rhodos stad? - Läste om något veckobusskort? |
|
|