Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-06-15, 20:17
mickeris avatar
mickeri mickeri är inte uppkopplad

Reg.datum: okt 2010
Standard Nyrenoverade Despina

Är det någon som bott på Despina i Platanias i år och kan lägga upp lite nytagna foton, eller annars berätta om det var bra. Jag och frun åker ner 1 vecka den 26 juni. Vi har tidigare år bott på Castle Suites vilket jag kan rekommendera, dock ingen havsutsikt. Vi har även bokat en resa den 21 augusti till Agia Marina och bor på Mastorakis.
Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 20:28
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Nyrenoverade Despina

JAAAA, jag bodde där 2-9 juni och fick en chock Vi har bott där förr och jag visste att de renoverade eftersom jag var nere i april och såg det men att det skulle vara så stor förändring kunde jag aldrig tro Tyvärr så tar jag nästan aldrig några bilder så det har jag inga men kan säga att det är väldigt designat...skitsnygga badrum med riktiga duschväggar i glas och platt-tv mm. Jag garanterar att ni kommer bli nöjda över er lägenhet.

Malin
Svara med citat
Gammal 2011-06-15, 20:47
mickeris avatar

Tack för ditt svar, nu känns det riktigt bra.
Svara med citat
Gammal 2011-06-16, 01:23
Kikhs avatar
Kikh Kikh är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006

Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
JAAAA, jag bodde där 2-9 juni och fick en chock Vi har bott där förr och jag visste att de renoverade eftersom jag var nere i april och såg det men att det skulle vara så stor förändring kunde jag aldrig tro Tyvärr så tar jag nästan aldrig några bilder så det har jag inga men kan säga att det är väldigt designat...skitsnygga badrum med riktiga duschväggar i glas och platt-tv mm. Jag garanterar att ni kommer bli nöjda över er lägenhet.

Malin
Jag var in hos Malin och såg både reception, rum och toaletter och kan inte annat än hålla med. Skitflott! Lite för flott i min smak, som föredrar/föredrog traditionell charm och små "hål i väggen". Despina ligger dessutom perfekt placerat nära både strand och centrum men liite för nära Platanias välbesökta "grek-club" Milos - något som kan störa rejält i Augusti. Om ni sover hårt har ni inga bekymmer

//Kikh
Svara med citat
Gammal 2011-07-04, 23:23
mickeris avatar

Har nu bott en vecka på Despina. Tyckte att rummen var fint renoverade, speciellt badrummen med mjukstängande toalock osv. Lite tråkigt var det att vi fick en lägenhet med väldigt smal balkong och med utsikt på en gul vägg ca. 2 meter från balkongen, de andra lägenheterna hade mycket större balkonger samt ett utrymme på framsidan (ingångsdörren) där man kunde sitta i skugga på eftermiddagen. De körde igång nattcluben "Milos" den första juli, musiken började (förutom på eftermiddagen) strax före midnatt och dunkade på till småtimmarna. Hur som helst så har vi haft en jättefin vecka med mycket sol o bad, mat o dryck. Kan rekommendera lax med limesås på restuarang Panorama.

Om ni undrar så hade vi lägenhet nr. 206

Micke
Svara med citat
Gammal 2011-07-04, 23:35
nilams avatar

Vi hade samma lägenhet... Väldigt trång balkong om man var tre som vi var. Men de lägenheter som hade balkong mot andra sidan också är tvåor... alla enrummare har bara en altan.

Malin - som har 17 dagar kvar till nästa Kretaresa
Svara med citat
Gammal 2011-07-05, 00:30
mickeris avatar

Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
Vi hade samma lägenhet... Väldigt trång balkong om man var tre som vi var. Men de lägenheter som hade balkong mot andra sidan också är tvåor... alla enrummare har bara en altan.

Malin - som har 17 dagar kvar till nästa Kretaresa

Jag vet inte säkert, men jag tror att lägenheterna till vänster om 206:an med nr. 205 till 202 var enrummare med stor balkong och uteplats på loftgången.

Micke - som har ända till 21/8 till nästa Kretaresa (orkar inte räkna dagar ännu)
Svara med citat
Gammal 2011-07-05, 13:49
nilams avatar

Nej, de med balkong är tvårummare...vet det därför att vi har haft en utav dem och vårt ressällskap hade en annan av dem

Malin
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:18.