|
|||
|
|||
Lägenhet i Georgioupolis
Söker tips på lägenhetshotell i Georgioupolis. Nån som har nåt bra?
Deep blue sea hade fullt. |
|
|||
|
|||
Sv: Lägenhet i Georgioupolis
Försök med Kokalas Resort eller Papadakis studios.
Ypsilon |
|
||||
|
||||
Hei!
For 5 år siden bodde vi på leilighetshotellet Nostalgie: http://nostalgie-studios-apts-georgi...talgie_gb.html og http://www.apollo.se/se/vart-vill-du...nostalgie.aspx Vi likte oss så godt der at vi skal bo der igjen i juli. Hotellet er enkelt, men rent og velholdt, og verten er både hyggelig og hjelpsom. |
|
|||
|
|||
Jag har bott på Romantika som jag rekomenderar varmt. Fint läge med trevlig personal. Det är några år sen nu men jag hoppas att det fortfarande är lika bra.
Hälsningar H |
|
|||
|
|||
Vi bor just nu på kokalas resort , Jättetrevligt och lägenhete i olika storlekar. Trevligt poolområde med wifi. ;-)) värdparet är trevliga och nära till stranden. Rekommenderad varmt!
|
|
|||
|
|||
Hej,
jag och min tjej ska för första gången åka till Geo. i år. Två veckor i Augusti blir det. Ska bli mycket trevligt. Bokade redan för ett halvår sen. Vi ska bo på Hotel Nikos. Ett litet lägenhetshotell. Är det någon som bott där? Ser mysigt ut. Inget flashigt överhuvudtaget, men det behöver vi inte. Perfekt med ett litet kök där man kan laga frukost och lunch, för att äta ute på kvällarna. Spelar för mig ingen som helst roll hur hotellet ser ut egentligen, man är ju inte på rummet ändå! Men det får ju gärna vara balkong, vilket vi ska ha, och det får ju även vara "hyfsat" fräscht. Man behöver ju inte bo på det absolut sämsta... Och det tror jag inte heller Nikos är. Tror det kommer passa oss bra. Men, som sagt, någon som har erfarenhet av det? |
|
|||
|
|||
vi har varit en sådär 15ggr. i geo bott på olika ställen alltid flygstol.sissta åren på Eleana ligger bra till nära stranden och och torget.finns mänga små mysiga hotel att välja mellan man behöver ju inte pool på hotellet när det ligger ett nära stranden.ett perfekt ställe för barnfamiljer och dom som vill ha det lite mer grekiskt än om du bor i chania eller Rhethymnon.
/katarina |
|
|