![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Nu är det snart dags igen... ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Atlantis Beach känner jag dessvärre inte till, men jag har varit med min familj i Kato Stalos. Vi bodde då på Hotell Pegaus som vi uppskattade mycket. Själva Kato Stalos är lugnt, en del restauranger, väldigt fint att bada och framförallt inte så "turistigt". Man behöver inte ligga på varandra på stranden om man säger så. Vi var där i juli och det var "lagom" mycket turister. Jag kan tipsa om två bra restauranger. Den ena heter Bananas och ligger vid/på stranden, man kan hyra solstolar av restaurangen och sedan gå några steg upp och äta en god lunch för en billigare peng. Trevlig äldre man som driver restaurangen, rent och fräscht och väldigt god mat. Han fixar det mesta efter önskemål. Han har även öppet på kvällen.
Den andra restaurangen har jag för mig heter Taverna Maria och ligger på en hörna vid "stora vägen", nästan mitt emot där man går ner till Bananas. Här var det alltid mycket folk. Också väldigt god mat. Hoppas detta kan vara till någon hjälp. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Bettsy för fina tips! Positivt att det är lite utrymme på stranden. Vi har bokat privat och flyger ner med Norwegian.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej igen!
Någon som har bott på Atlantis i Kato Stalos? ![]() ![]() |
![]() |
|
|