|
|||
|
|||
Hej då nu bär det äntligen av mot Naxos
Nu bär det snart av mot Naxos nedräknaren står på 0 dagar och 16 timmar, har väntat sen bokningen i November men nu är snart väntan över för min första färd till Naxos, kl.02.00 startar färden mot arlanda så nu börjar packningen, ha det gott alla vi höres
|
|
||||
|
||||
Sv: Hej då nu bär det äntligen av mot Naxos
Låter helt underbart!
Ha en skön resa och skriv gärna om hur ni har det om det blir tillfälle Hälsningar Stinab (som inte bokat något i sommar i tron om att hon skulle få sålt huset och flyttat ) |
|
||||
|
||||
Citat:
Ha en d e i l i g ferie på Naxos |
|
|||
|
|||
Ha det helt underbart!! Den känslan när man äntligen kommer iväg är oslagbar!
Lissi - 64 dagar kvar till nästa Greklandsresa |
|
|||
|
|||
Sitter på hotelrummet nu med AC på full speed, det är fortfarande runt 30 grader här fast klockan är .19.33.
Vi har bränt oss fast vi har varit duktiga med solkräm (30) och varit i skuggan hela dagen. Tror det var vår långa promenad i går som ställde till det, gick hela vägen från Georgios till agia anna. Skön promenad men borde nog ha haft t-shirt på ...ja ja man lär sej alldrig Här är jätte vackert, men Samos och Skiathos är fortfarande mina favvo öar. Svårt att slå dom. Men gränderna här är bland det vackraste jag sett, är helt underbart att strosa där på kvällarna. Snart ska vi gå ut och äta nygrillad tonfisk. Nästan all mat vi ätit hittills har varit super gott, det var bara lunchen i dag vid stranden som ej gick att äta. Vi åt inne bland gränderna i går, underbar moussaka... |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|||
|
|||
Citat:
Så där med klump i magen av glädje känner jag mig varje gång jag kommer till Tinos och ser Tinos stad med den mäktiga kyrkan. Vi känner nog många så!! Ha det fortsatt fint!! Lissi- från ett Kalmar där vi haft 28grader i solen idag och där det nu kl 19 är 20 grader i skuggan |
|
|