Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-03-02, 18:06
Matti Matti är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008
Standard Någon som bott på hotell Relax?

Hej,
Vi bokade just en vecka på hotell Relax och undrar hurudant boende det är. Har googlat runt lite på nätet men inte hittat några recensioner över stället i fråga.

Hur är vädret på Kreta i slutet av april? Lönar det sig att packa med badbrallorna eller? Har tidigare endast varit i Grekland under högsommaren så ska bli spännande att uppleva våren där.
Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 20:02
Maho69 Maho69 är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2011
Standard Sv: Någon som bott på hotell Relax?

Hej, har tyvärr inte bott på Relax, men råkade hitta en film på youtube häromdagen när jag skulle söka på "Agia Marina", och hittade just det hotellet.
http://www.youtube.com/watch?v=1uGffGOLUPY

Ta du med badbyxorna, det är ju inte högsommarvarmt i vattnet men ett dopp skall du säkert kunna ta, beroende på om man är badkruka eller ej

/Marie
Svara med citat
Gammal 2011-03-02, 20:19
Bennas avatar
Benna Benna är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2007

Hej, vi bodde 2 nätter på Orion Star som är granne med Relax och de har gemensam pool. Utsikten är fin om man har ett rum med havsutsukt.

// caj
Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 16:15
i_love_cretes avatar
i_love_crete i_love_crete är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2010

Jag bodde på Relax (nedre byggnaden) förra året. Ja vad kan man säga... Ett mindre hotell med toppenläge. Ligger en supermarket precis brevid hotellet. Lite längre bort ligger MEGA INKA (en större mat affär) Litet mysigt poolområde. Jag hamnade i ett rum med utsikt mot grannhotellets pool. fina rum med tv. Helt enligt de förväntningar man kan ha på ett 3 stjärnigt hotell. Jag trivdes ock kan tänka mig att åka dit igen. Testa gärna restaurangen Terpsi som nästan ligger granne med Relax.
Svara med citat
Gammal 2011-03-19, 16:20
i_love_cretes avatar

Nu vet Jag i och för sig inte om det är Relax (nedre byggnad) eller systerhotellet Relax 2 som Du skall bo på men Du lär trivas oavsett var. Båda hotellen har gemensamma faciliteter med grannhotellet Orion star! Men Relax pool finns på Relax (nedre byggnaden)
Svara med citat
Gammal 2011-03-29, 14:45
LN LN är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006

Har oxå bott på den nedre delen. Rum utåt gatan. Vill minnas att vi var helnöjda. Liten pool och lite dåligt med plats runt den. Klart godkänt boende!
Svara med citat
Gammal 2011-07-17, 14:36
LmcoolJ LmcoolJ är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011

Jag ska också bo på Relax nedre delen nu i sommar. Någon som bott i deras 3 rums lägenhet?
Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 10:35
monikakreta monikakreta är inte uppkopplad

Jag ska också bo på Hotel Relax och åker denna veckan....Jag undrar om nån vet om det är någon ide att ta med datorn. Kan man surfa trådlöst eller? Sen undrar jag om det t.ex. finns kaffebryggare på rummen? Vi ska bo i nedre byggnaden....
Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 18:40
i_love_cretes avatar

Citat:
Ursprungligen postat av monikakreta Visa inlägg
Jag ska också bo på Hotel Relax och åker denna veckan....Jag undrar om nån vet om det är någon ide att ta med datorn. Kan man surfa trådlöst eller? Sen undrar jag om det t.ex. finns kaffebryggare på rummen? Vi ska bo i nedre byggnaden....
Det finns inte kaffebryggare på rummen.. men det finns en sån här pressobryggare (tror jag d kallas)

vad gäller surfa trådlöst så vet jag faktist inte.. det finns ju inget gratis bredband som hotellet tillhandahåller men man kanske kan finna nåt nät och surfa på i omgivningen.. tyvärr inte dataexpert. he he
Svara med citat
Gammal 2011-07-26, 20:32
monikakreta monikakreta är inte uppkopplad

Tack för snabbt svar...Då blir det till att dra med termos o melitta som vanligt då.....
Men vad gör det......man har ju semester.......
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:05.