|
||||
|
||||
Det skulle vel ikke være noen fare...
Vi skal fly via Athen til Kreta i høst, etter tiden skal flyet vårt lande kl 13.30 i Athen.
Aegean har best flytider videre, først aktuelle avgang er kl 15.20, det er veldig fristende å velge den - vi kan ikke sjekke inn baggasjen hele strekningen Oslo - Heraklion, vi må sjekke inn på nytt i Athen, men likevel... nesten to timer skulle vel gå fint.... om man ikke skal ta hensyn til eventuelle forsinkelser på Gardermoen... feks tåke/dimma på morgenen... og safe... Neste fly går kl 17.00, og med ei god bok..., men.....? - det er veldig fristende å booke til kl 15.20, hva hadde dere gjort? |
|
||||
|
||||
Sv: Det skulle vel ikke være noen fare...
Kari, i det läget skulle jag ta det säkra före det osäkra och välja det senare planet...en Mythos på flygplatsen så går tiden fortare!
Men det är jag det! Yanna - som alltid vill ha full kontroll! |
|
|||
|
|||
Hej ! Det var roligt att höra att ni kommer till Kreta.
Jag hade bara tjugo minuter på mig på Atens flygplats, i mars i år, att checka in bagaget på nytt och komma ombord, och jag hann, och kom till Kreta som planerat. Planet till Aten gick över England, och var försenat. Men jag upptäckte först efter att jag hade bokat att det var så lite tid i Aten ... Och startade en tråd om detta : http://www.kalimera.nu/forums/showthread.php?t=25662 Personalen är så hjälpsam och försöker ordna allt till det bästa på Atens flygplats, så att man hinner även om det är knappt om tid. |
|
||||
|
||||
Citat:
- etter dette skulle ikke vi ha noe problem! M e n vi har sittet på Gardermoen i 2 timer en morgen for mange år siden, pga tåke, så det kan skje så sent på høsten, vi reiser 31.oktober |
|
||||
|
||||
Citat:
T r o r vi kommer til å velge "en Mythos stund" på flyplassen, siden vi skal være en hel måned på Kreta har vi jo t i d |
|
|