|
|||
|
|||
Imorgon - Oscar Suites Agia Marina!
Tänk att det redan har blivit dags att packa väskan inför sommarens semester. Galet och underbart! Under mina 3 veckors semester i Sverige har jag inte lyckats pricka in en enda soldag, så jag är mer än lovligt blek och soltörstande!
Vi åker ner imorgon med Airtours och ska bo på Oscar. Visst måste det vara samma hotell som Fritidsresor har i sitt utbud och kallar för Oscar Suites? Om så är fallet kan man ju undra varför Airtours gäster gett hotellet 4,7 (av 5) och Fritidsresors enbart 4,17 i helhetsbetyg. Använder de olika rum kanske? En fråga vad gäller mataffärer. Har förstått att det ska finnas en stor INKA i närheten (Platanias kanske?). Är det gångavstånd dit? Lekplatser för barn - finns det några såna? Eller är det till och med så ordnat att restauranger har lekhörnor/aktiviteter? Hoppas semestern blir precis så bra som jag tror att den blir, även om den blir lite annorlunda mot vad vi är vana vid! |
|
|||
|
|||
Sv: Imorgon - Oscar Suites Agia Marina!
Fra Oscar Suites til nærmeste supermarked er det snakk om 3-400 meter.
Det er da en liten Inka butikk, noen meter forbi Inka har du Atlas supermarked. Til Inka på torget i Platanias har du ca. 10 minutters gange. Om de har lekeplass på hotellet er jeg usikker på, den gang jeg bodde der var uten barn, så tenkte ikke spesielt over akkurat det. Ved siden av hotellet ligger det en funpark med minigolf og diverse leker, det samme finner du på andre siden av gaten. Ha en god ferie -norhawk- avreise om 26 dager... |
|
|||
|
|||
Citat:
Då önskar jag verkligen en kanonsemester!!! Lissi |
|
|||
|
|||
Citat:
Nej, på hotellet är det nog ingen lekplats men det var mer på restauranger/gator generellt jag är nyfiken, på hotellet brukar hon ha annat att sysselsätta sig med! |
|
|||
|
|||
Citat:
Idag har dock solen varit framme här i omgångar, men än så pass att jag längtar tills imorgon och den där tryckvågen av hetta när jag kliver av planet. Ah. Bästa känslan ever. Medelhavsdoft och Piz Buins solkrämer, det är bra droger det! |
|
|||
|
|||
Citat:
De aller fleste restaurantene jeg har besøkt i Agia Marina har en liten lekeplass. |
|
|