![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag ställde tidigare frågor kring detta hotell och kan nu besvara frågan själv. Kanske är till hjälp för någon annan som tänker boka detta hotell.
Kom hem imorse efter 2 sköna varma veckor på Kreta. Fy vad kallt det var här hemma. ![]() Nåja till hotellet: Mycket mysigt och fräscht litet hotell. Sängarna var inte så hårda som de var på Atrion som vi bodde på förra året. När det gäller klass så tycker jag det är lite konstigt att både denna och Atrion har samma då vi upplevde Atrion som mycket sämre och slitet, rummet var så mycket finare och frächare här. Trevlig personal, fräsch pool med liten barnsektion, nära till stranden, och mycket vackert med växter och blommor på gården. Liten bar som serverar enklare mat och dricka. Musik hördes från grannrestaurangen men inget som vi upplevde som störande. Trafiken från vägen hördes också men det vande man sig vid. Safety box på rummet. AC kostade 100 € för 2 veckor. Vi skulle åka hem mitt i natten och vi fick behålla rummet för 30 € till kl 20.00. Sedan fanns soffor och bord och lite böcker och WC i receptionen där vi fick vänta tills bussen kom. Är mycket nöjd med denna hotell. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter ju som ett härligt ställe och som tur e har vi valt att åka dit 2v i sept
![]() Och så kan jag ju passa på att fråga om hur stranden är vid hotellet sand/grus? långrund? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Stranden är långgrund med fin sand och lite stenar precis på stranden på sina ställen och när man går ner i vattnet. Stenarna är dock rätt så små och runda så det gör inget. (Gör alltså inte ont att gå på dem). Alltså lite mindre partier med stenar men mest fin sand. Det var mycket folk på den stranden och mycket greker. Så det verkade vara en populär strandlänga. Fanns ett "ungdomsställe" rätt så nära då det var mycket grekiska ungdomar precis där och spelade boll.
|
|
|||
|
|||
![]()
Låter positivt för oss som överväger en vecka där i oktober.
![]() Hur är det med poolen, barndelen hur djup är den? Funderar över hur fräscha badrummen är på hotellet. Tycker det är ganska viktigt med tre barn att de inte blir så att säga "ovilliga" att besöka badrummet. ![]() |
![]() |
|
|