![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vid tidigare resor på Kreta, har min man och jag fått olika operatörer när vi slagit på mobilen. Någon som vet hur det kan komma sig? Och vilken är den bästa? Tror det finns minst 3.
Kanske ni som bor där kan svara på detta? Majken som är på väg om 2 veckor ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om det är bäst eller inte, ja det vet inte jag, men vi väljer alltid samarbetspartnern till den operatör vi har.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag har kollat på Telias hemsida, men hittar ingenting
|
|
||||
|
||||
![]()
Väljer och väljer... det verkar vara telefonen som väljer. När jag åkte runt på Karpathos fick jag tätt som oftast ett SMS-meddelande: "Välkommen till Grekland!" med uppgifter om hur mycket det kostade. När jag kom hem och fick se räkningen från Telia, har jag tydligen använt tre olika operatörer därnere. Kan de vara uppdelade i zoner eller ha olika täckningsgrad? Jag har ingen aning.
Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Att du får nya förslag på operatör beror på att du har autosök påslagen?
Jag fick ett meddelande, det var på flygplatsen, efter att jag valt så kom det inget mer. Edit: Glömde ett frågetecken Senast redigerad av Hellen den 2011-08-21 klockan 13:44. |
|
|||
|
|||
![]()
Någon som vet vad priset är per minut för dom olika?
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Karin, är det stor skillnad på de olika operatörernas taxa? Annars gör det ju varken till eller från
![]() Hoppas inte sjuveckorsbudgeten sprack på grund av detta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
När det gäller telefonsamtal och SMS/MMS är det inom EU ingen skillnad mellan olika operatörer. Det finns en av EU beslutad maxtaxa.
/kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Karin som minsann har pengar kvar efter sommaren! ![]() |
![]() |
|
|