|
|||
|
|||
Snart....
NU e d "bara" 28 dagar kvar till jag får återse min underbara Ö igen.Jag längtar efter goda Gyros på "no name" fantastiskt lamm på Mesogia en ouzo på Bortzi,en Mythos hos Kostas på Hotel Lenio...Jag kan räkna upp hur mycket som helst!!! Bara att flanera runt i dom små gränderna,gå in i kyrkan vid torget gör mej lycklig....
|
|
||||
|
||||
Sv: Snart....
27 dagar kvar! ... Tyvärr är det lite långt mellan våra öar i år
- Tilos/Skiathos. Annars hade jag gärna sett dig över ett glas Ouzo ... eller två på Bortzi. Lilla sjöborren. |
|
|||
|
|||
Lyckliga du! Vi får som sagt vänta till maj! Efter flera olika turer blir det Samos igen den 28/9! Tänker att det är samma sol, samma hav....men riktigt samma blir det aldrig. Hälsa och ha det underbart!
Ses till våren på "våran ö" Gotlandica |
|
|||
|
|||
Jag hade gärna träffat dej (er) oxå...ha d sååå bra på Tilos så tar jag hand om Skiathos så länge...
|
|
|||
|
|||
Ja det e klart vi gör...vi satsar på Maj??? Kram
|
|
||||
|
||||
Oj vad avundsjuk jag blir. Bara jag tänker på en Gyros på "No Name" så börjar det vattnas i munnen, eller en sista Mythos ute på Bourtzi innan man går hem för att avrunda kvällen på balkongen lyssnandes på cikadorna. Vad jag redan nu längtar till nästa sommar.
Hoppas att det blir underbart! |
|
|||
|
|||
Jag VET att det blir underbart...har vart på Skiathos i regn,blåst och strålande sol och ALLTID haft det fantastiskt....Ska ta hand om Ön med varsam hand...
Citat:
|
|
|||
|
|||
Kun 9 dager nå, og så tilbake for 22 gang
Svein |
|
|