|
|||
|
|||
Fyllecell i Grekland
Hehe kanske konstig tråd men...
Har någon åkt i fyllecell i Grekland? Hur blir man behandlad, hur länge får man sitta? I Sverige är det ju 6 timmar typ sen är du ute igen.. Tänkte dra till öarna i Dodekaneserna kanske är lite lättare där men är lite nojig för när man går på spriten blir man ibland för full och vill inte bli nedkastad i en isoleringscell i 20 dagar pga jag varit lite för full. Hur är poliserna allmänt på öarna i Dodekaneserna? Har hört mycket rykten att dom behandlar många turister som skit. Mvh |
|
||||
|
||||
Sv: Fyllecell i Grekland
Fyllecell?
Varför då? Polisen gör nog inte så mycket åt att du druckit dig medvetslös. Det är inte deras bekymmer. Börjar du bråka och leva rövare så är det en annan sak. Det blir finkan och sen pratar dom "förstånd" med dig. Under fotsulorna är ett bra ställe att prata "förstånd". Då springer du inte runt mer den vecka och ställer till jävelskap i alla fall. Det låter som att du borde åka finlandsfärja istället för att åka till Kos. Hur som helst så hoppas du får en trevlig resa |
|
||||
|
||||
Ett alternativ jag själv kan rekommendera annars är att inte dricka mer än man tål. Jag har själv provat det med stor framgång och alltid fått sova i egen säng på natten. Någon gång tom med sällskap.
|
|
||||
|
||||
Livet är inte dagarna som passerar, det är dagarna man minns
Appropå fyllecell. |
|
||||
|
||||
Ser fram emot att läsa om dina upplevelser här..
Alltid kan vi lära oss något !! Lycka till |
|
|||
|
|||
Citat:
En del poliser i världen är ju korrupta. |
|
|||
|
|||
Jag kan inte förstå varför man överhuvudtaget frågar om hur det är i en fyllecell i Grekland, bara en sådan fråga bevisar att du borde stanna hemma istället för att åka till Grekland.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Ville mer veta hur poliserna är, för det är ju lätt att man råkar dricka för mycket och vill veta om dom behandlar en med respekt eller är fullständigt respektlösa mot mig. |
|
||||
|
||||
Det är väl precis som här hemma, det finns rötägg inom alla yrkeskårer, dumt att chansa alltså
|
|
||||
|
||||
Enkelt: drick inte för mycket och ge inte svenska turister dåligt rykte, visa respekt för landet du vistas i så slipper du få reda på hur en eventuell grekisk fyllecell ser ut eller hur grekisk polis behandlar utländska fylltrattar som borde stannat hemma!
|
|
|||
|
|||
Det håller jag med om.
Stanna hemma och drick dig full om det är det du är ute efter så att du kan ramla ner i din egen säng om du blir nojig. |
|
|||
|
|||
En sak till - om du är ute efter billig sprit och billig fylla, då är det inte rätt land att åka till! Man har nyligen höjt alkoholskatten i Grekland, vilket gör att priserna är nästan som hemma.
Kanske bättre att satsa respengarna på alkohol härhemma där du vet hur polisen beter sig? |
|
|||
|
|||
haha vilken mongo tråd detta blev.
Tanken var mer att fråga om någon har råkat ut för något på fyllan i Grekland. Skit samma, lås och radera tråden. |
|
|