|
|||
|
|||
Förslag på boende på Naxos
Hej alla Greklands fantaster
Blir Naxos vecka 37.. Och tänkte höra om de fanns några tips på bra boende som ni har bott på? Vi vill nog inte bo mitt i Naxos stad.. Så vi en fin strand kanske.. Men ändå inte helt öde vi vill gärna att att de ska finnas kyl o kök.. Sköna sängar också :P vi skulle gärna komma under 350 kr natten. Har tittat lite på Agia anna.. Området lite norr om de.. Sen ner på plaka stranden o migi nånting :P .. Som sagt.. Jag har inte varit där förrut så jag har inte så stor koll. Bara de man har läst sig till.. Hoppas på bra tips Ha de gott // Fredrik |
|
|||
|
|||
Sv: Förslag på boende på Naxos
Glömde säga att vi är ett par i 25 års åldern som är ute efter lite sol bad o god mat.. tanken var väl att hyra nått o åka runt på ön en del
Ha de fint // Fredrik |
|
|||
|
|||
Sv: Förslag på boende på Naxos
Förra året bodde vi på Hotel Agia Anna.Det var alldeles utmärkt där.Katerina heter ägarinnan.Vi betalade 30 euro/natt och skulle få samma pris i år.Studio med kök/matrum och sovrum.Vi bodde på bottenvåningen och hade en liten markterass alldeles vid trädgården.
Om du googlar, räcker det att skriva Hotel Agia Anna Naxos,så kommer du till deras hemsida. Läget är väldigt bra.Nära bussen och inte långt att gå eller cykla till de andra stränderna.Vi tyckte att det var underbart att vakna och kunna gå rakt ner till stranden och ta ett morgondopp! |
|
|