![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag äntligen lärt mej ladda in bilder på Kalimeras album !
Det var inte ens svårt ! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och vilka fina bilder sen
![]() RAN ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vad synd ! Det var riktigt lätt...bättre än FB...hade trott att jag har för 'tunga' bilder men när jag började ladda in dem så märkte jag att det gick som en dans ! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för titten! Platanias och Agia Marina har jag varit i 3 ggr för 8-10 år sen..
De senaste Kretaresorna har gått till Rethymno...Fint på båda platserna. ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Men Lilli, när du nu lärt dig att lägga in bilder här på Forumet, kan du inte skriva en beskrivning hur man gör? Jag själv kan det, men ingen förstår vad jag menar med min krångliga beskrivning.
Jag när en förhoppning att du klart och enkelt kan beskriva för den vetgirige hur man gör, steg för steg. Jag tror mig veta att många gärna vill veta detta. Arne |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bra Arne!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har tittat på dina fina bilder.. och OJ vad jag längtar ner till Kreta igen..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Och var hittar man bilderna? Är nyfiken, åker snart till Kreta.
Ingegerd |
|
||||
|
||||
![]()
Under "Nätverk" under åsnan på varje sida hittar du en länk som heter "Bilder & Album", där finns massor med bilder. Vill du sen en specifik medlems bilder klickar du på medlemmens namn så hittar bilder till höger på varje medlemsida.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack så mycket för svaret!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag me. 7 dagar kvar nästa lördag åker jag YES YES Platanias here we come
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Lider av svår resfeber och följer med flightradar24.com hur planen flyger ner mot södern... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om nån är intresserad så finns det ( och kommer flera ) bilder från Kos 2011 !
|
![]() |
|
|