Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-09-25, 09:10
Outis avatar
Outi Outi är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Thailand nästa

Tiden går fort och insåg precis att vi åker till Bangtao, Thailand redan om en månad! Härligt, härligt...längtar efter sol och bad - och god mat förstås.
/Outi
Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 09:40
LN LN är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2006
Standard Sv: Thailand nästa

låter jättehärligt!! blev ingen Thailandsresa detta år men förhoppningsvis blir det av i början av 2012!! Fast först en vecka på Rhodos!!
Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 11:24
Eva Ls avatar
Eva L Eva L är inte uppkopplad

I december förra året var jag med dotter och två små barnbarn i Bang Tao. Det är underbar strand med många små enkla serveringar. Vi bodde på Vings anläggning och trivdes mycket bra. Ni kommer att få det bra där nere.

Själv åker jag till Koh Lanta för andra gången i början av nästa år. En resa jag verkligen ser fram emot.

Eva
Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 12:16
CarinaNs avatar
CarinaN CarinaN är inte uppkopplad

Vi ska åka till Thailand för första gången till vintern. Har bokat flygstol till Bangkok. Ska sedan flyga inrikes till Ao nang och bo där i fem nätter, därefter Koh Lanta 5 nätter och sedan avsluta med Bangkok de sista två nätterna. Vi åker över nyår som är värsta högsäsong, så boendet blir inte så billigt som jag hade förväntat mig att det skulle vara...
Det ska bli jättespännande att åka till detta land som så många vänner pratar lyriskt om!

Carina
Svara med citat
Gammal 2011-09-25, 13:29
Nossnahojs avatar
Nossnahoj Nossnahoj är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2010

Hej!
Vi ska också göra vår första Thailandsresa den här vintern. Min man fyller 50 år i februari och då är det ju ingen höjdare att åka till Grekland så då provar vi Ao Nang i Thailand. Hoppas på en härlig resa. Gillar vi det så är det mycket möjligt att vi återvänder i januari 2013 för då är det min tur att bli FEMTIO år!! Jag kan inte tro att det är sant men det står så i passet.
/Lotta
Svara med citat
Gammal 2011-09-26, 08:46
Outis avatar
Outi Outi är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Eva L Visa inlägg
Vi bodde på Vings anläggning och trivdes mycket bra. Ni kommer att få det bra där nere.
Vi kommer också att bo på Sunwing, men flyger reguljärt. Kul att höra att det är ett bra ställe, har varit i Thailand tre gånger innan, men detta är ett nytt resmål för oss.
/Outi
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 00:45.