|
||||
|
||||
Thailand nästa
Tiden går fort och insåg precis att vi åker till Bangtao, Thailand redan om en månad! Härligt, härligt...längtar efter sol och bad - och god mat förstås.
/Outi |
|
|||
|
|||
Sv: Thailand nästa
låter jättehärligt!! blev ingen Thailandsresa detta år men förhoppningsvis blir det av i början av 2012!! Fast först en vecka på Rhodos!!
|
|
||||
|
||||
I december förra året var jag med dotter och två små barnbarn i Bang Tao. Det är underbar strand med många små enkla serveringar. Vi bodde på Vings anläggning och trivdes mycket bra. Ni kommer att få det bra där nere.
Själv åker jag till Koh Lanta för andra gången i början av nästa år. En resa jag verkligen ser fram emot. Eva |
|
||||
|
||||
Vi ska åka till Thailand för första gången till vintern. Har bokat flygstol till Bangkok. Ska sedan flyga inrikes till Ao nang och bo där i fem nätter, därefter Koh Lanta 5 nätter och sedan avsluta med Bangkok de sista två nätterna. Vi åker över nyår som är värsta högsäsong, så boendet blir inte så billigt som jag hade förväntat mig att det skulle vara...
Det ska bli jättespännande att åka till detta land som så många vänner pratar lyriskt om! Carina |
|
||||
|
||||
Hej!
Vi ska också göra vår första Thailandsresa den här vintern. Min man fyller 50 år i februari och då är det ju ingen höjdare att åka till Grekland så då provar vi Ao Nang i Thailand. Hoppas på en härlig resa. Gillar vi det så är det mycket möjligt att vi återvänder i januari 2013 för då är det min tur att bli FEMTIO år!! Jag kan inte tro att det är sant men det står så i passet. /Lotta |
|
||||
|
||||
Citat:
/Outi |
|
|