![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer! Trevliga resebrev och härliga bilder. Jag blir imponerad av omfattningen. Krävs mycket noteringar under resan för att få till underlag för allt det. Bilderna får mig att känna mig som ett barn i en godisbutik. Oj så vackert, dit måste vi resa, .... och dit ..... och dit ..... och dit ...... och ..............................................................
Tack! ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
TACK jupiter, ett så härligt resebrev med fantastiskt fina bilder. Jag måste skratta när jag läste om dessa hästar. När jag vandrade stigen från Patitiri (Alonissos) opp till Chora, gick jag förbi två hästar bredvid stigen och när jag var oppe i byn, hörde jag klopp klopp bakom mig och där kom en häst galopperande mitten på gatan. Måste rädda mig genom att hoppa till tavernagården.
Och jag såg MUNKSÄLEN, en hel timme på stranden i hamnen. Kanske har jag berättat om det ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej Alla
![]() Läste Jan-Erik och Ylva's resebrev från Kythera och såg att vi fått en hälsning från Diakofti och från ägarna till Zefyros som vi kallade "brotavernan". De hänvisade även till vårt resebrev, jag skickade en kopia till vårt hotell Maistrali. Det spred sig väl i byn antar jag ![]() Här är länken till mitt resebrev från 2008 http://www.kalimera.nu/resebrev/2008/grekland_pa_5.html //PA ![]() |
![]() |
|
|