|
||||
|
||||
I morgon..
I morgon bitti åker jag till Barcelona! Fast det ser ut som det ska bli regn där de närmaste dagarna - typiskt!
Förra hösten när jag och min kompis åkte till Rom låg min mamma på sjukhus och vi visste inte om vi skulle komma iväg och i år ligger hennes mamma på sjukhus! Det känns som vi är förföljda! Men det kanske blir bra ändå bara vi kommer iväg. Katitzi |
|
||||
|
||||
Sv: I morgon..
Trevlig resa!
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Det säger jag också: Trevlig resa!
Barcelona är en av de städer som dyker upp när jag tänker Storstadssemester. Berätta gärna lite sen, om hur det var. |
|
|||
|
|||
Ha det underbart!!
Barcelona är en fantastisk stad för liten storstadssemester året om! Allt är hanterbart avståndsmässigt man hinner se massor på 3-4 dagar. Andra lika "små" städer avståndsmässigt om man vill se mycket till fots på ett fåtal dagar är Madrid och Lissabon. Lissi - lite avundsjuk på Dig |
|
||||
|
||||
Njut av allt ni kan!
Barcelona har allt och lite regn gör faktiskt ingenting, i en stad som Barcelona. Det finns mycket att se och det är lätt att ta sig fram. Jag ser alla goda tapas framför mig som ni kommer att smaka på! Trevlg resa! /Lena |
|
||||
|
||||
Tack ska ni ha!
Katitzi |
|
||||
|
||||
Hej
Önskar en fin resa med bättre väder än vi har med novemberdiset hemma. Birgitta |
|
|