![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Supercupen
![]() Allsvenskan ![]() Och efter en gedigen insats där man fullständigt spelade ut Kalmar i första halvlek försvarade vi Svenska Cupen från ifjor ![]() ![]() ![]() HIF ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
JÄTTEGRATTIS HIF!
![]() ![]() Jag har två favoritlag KFF och HIF (bodde i Helsinborg som barn) och denna gång var segern helt rättvis! Som KFF -fan så SKÄMS man för Sobralenses uppträdande och jag säger bara SKÖNT att han spelar i IFK Göteborg nästa år. En sån spelare vill vi inte ha i Kalmar! Lissi - med årskort på Guldfågeln arena |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis HIF.
Jag såg tyvärr inte matchen. Var Sobralense verkligen med i startelvan ![]() Jag önskar Sobralense välkommen till Göteborg och IFK ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Det är inte så himla många som kommer att sakna hnom här i Kalmar. Sista året har han inte tillfört så mycket till laget. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Självklart skall han göra sitt bästa när han blir uttagen.Jag undrar bara VARFÖR han blivit uttagen speciellt om han inte tillfört laget något och dessutom skrivit på för en ny klubb., Det måste väl vara så att KFF inte har någon bra ersättare för honom???
Han kanske kan bli Svensk mästare nästa säsong ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror Nanne hoppades att Sobra skulle ge järnet nu i sista matchen. Vi förstår inte alltid Nannes tankar
![]() Lissi - som köper årskort till KFF-matcherna på Guldfågeln arena ett år till. |
|
|||
|
|||
![]()
Bra svarat.Hoppas vi kan få fason på honom
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Har varit i Helsingborg över helgen och fått gratulera många glada.
Kul, Grattis alla HIF:are. // KR |
![]() |
|
|