|
|||
|
|||
Resebrev från Rhodos
Vilka jättefina bilder Annki. Det väcker längtan till denna jättefina ö som har allt. Måste vara en härlig upplevelse att få komma ner till Rhodos på vintern och se vardagslivet där när turistsäsongen är över. Det är en önskan jag har att få göra men jag har haft tankarna på februari. Kanske dom drömmarna kan bli verklighet.
Margaretha |
|
|||
|
|||
Sv: Resebrev från Rhodos
Vilken längtan jag fick till Rhodos. Underbart vackra bilder vilket gjorde längtan större.
Hälsningar Inger |
|
|||
|
|||
Som jag skrev i den andra tråden om resebrev: Fantastiska bilder och en så kärleksfull skildring av ett totalt annorlunda Rhodos från vad många av oss upplevt innan.
TACK! Lissi - 3 dygn från Aten |
|
||||
|
||||
Tack för underbara bilder, såå vackert för mig som älskar gränder! Måste nog bara åka dit igen snart!
Katitzi |
|
||||
|
||||
Annki! Vilka underbara bilder från Rhodos! Tänk att vi för några månader sedan promenerade i dessa gränder ... Det känns lite märkligt att se staden så folktom - förutom några greker, tomtar och änglar...
Tavernan ni var på -utanför stan - vill jag gärna besöka nästa gång jag kommer dit. Så undrar jag vilket hotell ni bodde på - eftersom de flesta stänger för vintern? |
|
||||
|
||||
Tack allihop för alla vänliga ord, det känns alltid roligt då det uppskattas!
Citat:
Ann-Kristin |
|
||||
|
||||
Tack för en härlig fotoberättelse, längtan blev inte mindre av att se alla fina bilder från härliga Rhodos...
Irene |
|
||||
|
||||
Otroligt fint resebrev med SÅ fina bilder i de vackraste färger, Annki!
Rhodos i lågsäsong, massor av blomster och grönska - och härligt värmande sol, vilken fin höstresa ni hade! |
|
||||
|
||||
Jättekul att få se dina bilder Annki
Mvh Ann |
|
|