|
|||
|
|||
Fotbolls EM
Hej!
Någon som bott i Agii Apostoli området på Chania kusten? Vi planerar en resa dit 3 familjer vuxna barn och nästan alla vill se på fotboll på storbild vi reser i juni, så det blir en del matcher. Tips önskas på lägenhetshotell nära strand och med taverna eller bar med tv så vi som inte ser på matcherna ändå kan umgås med fotbollsfolket. Det behöver inte vara lyxigt, men trevligt o gemytligt. |
|
||||
|
||||
Sv: Fotbolls EM
Jag har inga konkreta tips att ge, men ni behöver inte oroa er för att matcherna inte visas på storbildsteve. Grekland är med i EM, och det kommer att visas fotboll i princip överallt.
|
|
|||
|
|||
I nästa samhälle Chryssi Akti finns Stellina hotells de har tv .Och i apostoli vid landsvägen finns en nyöppnad kaffebar Loca de har tv.Annars precis som Janne säger Fotbollstokigare än Greker finns knappast ,så det visas överallt.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Anders, som själv ska bevista Sveriges fotbollsbravader i juni på Iraklia och Kimolos. |
|
|||
|
|||
<Tack, snälla!
Nu kan jag lugna mina fotbollstokiga vänner. Gott Nytt År önskar jag alla "Kalimeror"! |
|
||||
|
||||
Suck, ska de hålla på med sånt i juni. Det är ju helt hopplöst att vara i Grekland då det är fotboll och man inte är intresserad. När pågår det? Kanske bäst att ändra planeringen så det inte krockar.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
8 juni till 1 juli. Dessutom är det OS i London 27 juli till 12 augusti.
|
|
||||
|
||||
Det kan du.
Till och med på en så liten ö som Agathonissi har jag sett fotboll. Fast teven (den enda som visade fotboll) var inte så stor under VM 2006. |
|
|||
|
|||
Den räcker gott!!!
|
|
||||
|
||||
Även vi kommer att tillbringa viss del av fotbolls-EM perioden utomlands.
Dock, för att vara 100 % säkra på att det visas fotboll på TV, har vi valt ett fotbolls-em-säkert-resmål, nämligen Italien! /Netwolf |
|
||||
|
||||
Oavsett var vi bott i Grekland har tavernor och kafeer och barer haft storbildsskärmar åt nord o syd, öst och väst så ni behöver inte vara oroliga.
|
|
|||
|
|||
Även vi kommer att njuta av EM i Grekland. Folkfest är ordet.r
|
|
||||
|
||||
Du må vara på en bergstopp i Bolivia, en djungel i Kongo, en stäpp i Mongoliet, en polarstation på Antarktisk. Inte undgår du EM i fotboll...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Den här tråden handlade om EM i fotboll i Chaniaområdet. Frågan är besvarad och därför låser jag tråden. Denna tråd handlar om EM i fotboll och hur det påverkar turismen i i hela Grekland.
|
|
|