![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dear Ms. Hammar, Kalispera sas,
Thank you very much for your registration form. Here attached you will find the Confirmation Letter and payment details for your Greek course in Nafplion. In case you have more questions, please contact us. Best regards from Athens, and looking forward to see you with Easter in Nafplion. Åsså har jag bokat rum på Isioni Pension! Det pirrar rejält i magen, men oj vad spännande det ska bli! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Sa spannande for dig Bea
![]() Stort LYCKA TILL med dina studier |
|
|||
|
|||
![]()
Oj, häftigt! Är det en intensivkurs? Vad kostar det?
|
|
|||
|
|||
![]()
Den kursen vill vi veta allt om....Nafplion är den mysigaste tänkbara kursort!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Kursen är egentligen 2 veckor, men man kan välja att gå bara en, vilket passar mig eftersom jag har jobb och familj hemma som det är svårt att vara borta från så mycket längre. Min "halva" kurs kostar 390 euro... så himla billigt är det väl inte, men jag VILL verkligen lära mig grekiska bättre, och på semestern med barn i släptåg blir det så svårt... Så jag har sparat
![]() Googla på omilo, så hittar ni detaljerna, det går intensivkurser i Athen, och på Syros också, men påsken passade mig bäst! Jag ska skriva resbrev såklart! |
|
||||
|
||||
![]()
Det hoppas jag att du hinner göra! Låter spännande och intressant. Önskar dig en givande kurs och trevlig resa!
/ Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kursarrangøren, Omilo, arrangerer også kveldsaktiviteter de fleste kvelder, og utflukter med buss en - to ettermiddager, som man kan velge om man vil være med på eller ei. Det er alt fra fellesmiddager med gresk folkemusikk til vinsmaking i Nemea, f.eks. |
![]() |
|
|