![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan!
Skulle gärna vilja ha tips från er greklandsexperter. Vi ska åka i augusti. 2 vuxna och 2 vuxna ungdomar men vet inte riktigt vart. Vad har ni för tipps om man vill ha: 1)mysig shopping, små gränder, blåa fönster och inte bara souvernier 2) härliga bad men ändå boende med pool, vill bo centralt = nära till både bad och shopping 3) Moppe uthyrning 4) inte för lugnt men inte ett rent ungdomsställe ex Magaluf =katastrof! 5) intresanta utflyktsmål. Ja precis som alla vill ha. Vi har varit på Skopelos/Skiatos som vi gillade mycket. Retymnonstad också en favorit men nu vill vi se något nytt. |
|
|||
|
|||
![]()
Vet inte om ni tänkt åka charter eller på egen hand, men mitt spontana förslag är Naxos som jag tycker har allt ni frågar efter.
|
|
||||
|
||||
![]()
Håller gärna med Smultron, Naxos har absolut allt det som finns på Er önskelista.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jo, Naxos är fantastiskt! Men vi har varit där redan två gånger, både med segelbåt och öluffat på egen hand. Gärna något liknande men för oss nytt, andra förslag?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Oj, glömde
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kalymnos kan vel være svaret. Både bad, shopping, hyggelige steder og noget at kigge på
|
|
||||
|
||||
![]()
Mette har rätt, men att ta sig hit är inte det lättaste...
|
|
|||
|
|||
![]()
RHODOS, säger en stor Rhodosfantast. Den ön har allt för alla åldrar. Vill man nu inte bo mitt inne i stan så finns det ju så manga andra alternativ. Lätt att ta sig dit också när Ni bara har en vecka på Er så går det inte bort en massa tid i resandet.
Margaretha |
|
||||
|
||||
![]()
Det er ikke værst - der går charter. Du bliver fragtet fra A til B
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med Margaretha... Rhodos förstås en Ö för alla. Vi gillar Rhodos stad bäst
![]() |
![]() |
|
|