![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Elounda er en perle og har en vakker strand, men ikke viste jeg (som har familie på Kreta) at dette hendte i Elounda 1977 og at det var årsaken til at turismen startet!
http://www.youtube.com/watch?v=3Dh6R...&feature=feedu Har TV serien gått på svensk og norsk TV? Senast redigerad av kifisia den 2011-11-01 klockan 12:45. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jeg syntes serien er god selv om den er laget for ca 35 år siden. |
|
||||
|
||||
![]()
Vilket fint klipp
![]() Kan det kanske vara en kalimerian som gjort denna lilla filmsnutt ?? ![]() /Lucky ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Boken som tv-serien baseras på kan man fortfarande köpa på några bokhandel på Kreta. Den har samma namn "Who pays the ferryman?" och är även från år 1977.
Anna/Fysimera |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tycker mig känna igen signaturen svenkriti från Kalimera för länge sen...men hittar inte denna nu i medlemslistan.
|
|
||||
|
||||
![]()
puh da var det inte bara jag som tyckte att namnet verkade bekant
![]() /Lucky som tydligen tillhor "gamlingarna" ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
/ Tom |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
I nyttårshelgen hadde jeg gjester fra Kreta. Jeg så "Who pays the Ferryman" for annen gang sammen med dem. Vi var alle enige om at denne serien er meget godt laget. Min literære venn kunne fastslå følgende: "Who pays the Ferryman er laget med klassisk grekisk dramaturgi som et klart forbilde. Alle elementene, så som protagonist, antagonist, konflikt intriger etc finnes her. Intrigene er like utspekulert som i noe klassisk grekisk drama!
|
![]() |
|
|