![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Någon som vet hur det är att åka ospec med t.ex. Apollo, fritidsresor till de grekiska öarna? Själva boendet är inte så viktigt, något enkelt "krypin" räcker gott för mig. Det som bekymrar mig är läget. Jag har ingen lust att hamna helt ute i buschen med flera km till närmaste strand och mataffär... Hur brukar det vara att resa med Ospec? Vågar jag prova? Tacksam för svar! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Var du hamnar kan ju vara väldigt olika, men om du hamnar någonstans långt ute "i bushen" kan du ju söka ett annat boende med bättre läge när du väl är där. Jag träffade en kvinna på Karpathos i somras som hade gjort precis det. Hon tyckte det var för mycket trafik utanför hennes sovrum, så hon gick in till stan och letade rätt på ett hotell med för henne bättre läge och bodde där resten av tiden.
![]() Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Karins svar täcker det mesta. Vill bara tillägga att det alternativt brukar gå bra att i samråd med charteroperatörens personal på plats för en rimlig penning byta upp sig till mer passande och centralt beläget boende.
Arne Ex Officio |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har åkt ett antal ospecifierade resor och har aldrig blivit besviken - tvärtom. Och skulle man bli missnöjd går det alltid att byta.¨
Lycka till! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åh, tack alla ni för snabba svar!
Nu när jag har fått lite mer "kött på benen" finns det bara ett sätt at ta reda på om ospec är för mig... Jag får helt enkelt boka en ospec-resa till sommaren! hälsningar, Sebbe! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter kul! Har du läst mitt resebrev från i somras, "Ett sommarlov på Karpathos"? På resan ner satt jag bredvid en man som gjorde sin femte ospecificerade resa till Karpathos. Han tyckte det var en del av spänningen, att se var man hamnade.
![]() Karin som alltid längtar ner |
|
|||
|
|||
![]()
Gärna det, men vart hittar jag det någonstanns...? Ny på denna sida så¨har inte hunnit sätta mig in i hur den fungerar än
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Titta i spalten i det blå fältet till vänster. RESEBREV står det.
![]() ![]() Om du klickar på min signatur här ovanför, kommer du till min profil. Där har jag lagt ut flera fotoalbum från Karpathos, om du har lust att titta och planera. ![]() Karin som alltid längtar ner Senast redigerad av karinafp den 2012-01-24 klockan 16:57. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ann-Kristin ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Bra! Har kikat och vill uppleva samma saker som ni har varit med om.
Spara, spara, spara pengar! ![]() |
![]() |
|
|