|
|||
|
|||
Utan barn för första gången.
Nu är det bokat en resa till Rhodos. Bara jag och mannen. Ska bli underbart skönt med bara oss. Min fråga är vad det bästa gyros stället i Rhodos stad ligger och heter? Vi var på Kreta i somras och gyros är det bästa jag vet. Vi ska bo en liten bit från bar gatan.
|
|
|||
|
|||
Sv: Utan barn för första gången.
Nees lilla taverna på Mandilara 9 i Rhodos stad har de absolut godaste Pita Gyros vi ätit i hela Grekland. Och det har blivit många genom åren på många olika platser. Rekommenderas varmt.
Margaretha |
|
||||
|
||||
Baren på Ambassador hotell har god Gyros. Hotellet er ikke langt fra bargaten.
|
|
||||
|
||||
Jag tycker att du ska gå till Hotell Annapolis på 28 October gatan, där har dom "gör"god Gyrosplate tycker jag. Eller vad tycker du Moelv
Eller så går du ner till "Nea agora" till samma sida som bussarna utgår ifrån, nära bussen till t.ex Afandou, kalithea mm. så ligger det ett hak som säljer gyros, där är dom också jättegoda och billiga.... Irene Senast redigerad av IRSA den 2012-01-14 klockan 17:45. Anledning: tillägg av text |
|
||||
|
||||
Ja, det stemmer Irene, men der serveres den vel bare som talerkenrett og ikke i pitabrød.
|
|
||||
|
||||
Jag har inga tips på ställen, men jag vet vad ni kommer att prata om - barnen!
/Netwolf |
|
||||
|
||||
Citat:
Irene |
|
|||
|
|||
Vad bra att vi ska bo på Ambassador då, hoppas verkligen den är god. Ja som tur är så är barnen stora den minsta 13, äldsta 19 så kanske inte så mycket barn snack. Längtar till Grekland.
|
|
|