![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej,
Jag försöker leta efter direktflyg till Grekland. Jag hittar bara med Ryanair till Rhodos, Kreta och Thessaloniki. Kan ni tipsa mig om fler bolag som flyger direkt? Jag har även vart inne på Apollo och letat flygstol men tycker att det blir orimligt dyrt för oss fyra i familjen. (Dubbelt så dyrt som med Ryan). Jag tittar på att åka de två sista veckorna i juli. Vilka andra öar når man smidigt från Rhodos? Jag har båtluffat ett antal veckor men det var många år sen nu... Då kunde jag få en säng i ett rum för 15 kronor natten...så ni förstår att det var länge sen. Nu har jag tonårsbarn och vill prova några öar tillsammans med familjen. Aten ser jag som ett bra utgångsläge men hittar inga direktflyg dit. Är van att surfa resor och vet då att ibland är det bästa att fråga någon som vet ![]() Eftersom jag inte varit i Grekland sen hua mig -92 så är jag ny på detta informativa och aktuella forum. Tack på förhand. |
|
|||
|
|||
![]()
Hejsan!
Har ni kollat med SAS.Vi har bokat direktflyg med dom från Arlanda till aten till riktigt bra pris. Tror att det var på Lördagar dom flyger direkt. Hoppas du hittar det du söker. M.v.h.Viveka |
|
|||
|
|||
![]()
Jeg ved ikke, hvor du flyver fra, men SAS har direkte fly fra København til Athen alle dage året rundt.
Du kan også se på Norwegian. |
|
||||
|
||||
![]()
Måste det vara direktflyg?
![]() Priset på dom avgångarna stiger raskt i takt med att tiden går. Ett byte på kontinenten innebär både många alternativ samt sköna slantar att spara. Kan vara värt att kolla och lägga in i värderingen? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej, jag vet att Norwegian har billiga resa till Kreta- Chania. Från Göteborg t ex kan man åka 2 vuxna och 2 barn för omkring 6000kr (tillkommer avgifter om man vill pre-boka plats och baggage). Norwegian flyger direkt. de flyger även till Santorini, Aten osv. men har inte hittat något billigt från Göteborg. Vi hade tänkt att boka med Malev (till Aten)men som tur hade vi inte riktigt bestämt oss
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla snabba svar, trots att forumet legat nere stor delen av dagen. Nu har jag lite koll och valmöjligheter, tack.
Jag har hittat flyg som kan passa med Norweigan fr Stockholm till Santorini eller Rhodos, eller från Gbg till Kreta. ( Vi bor utanför Jönköping). De flesta billiga flyg går nattetid, viss nackdel. Funderar över var som är bäst att utgå ifrån. Kreta, Rhodos eller Santorini? Kreta känns lite off, jag har åkt båt mellan Kreta och Santorini men minns inte hur lång tid det tog? Ja, valmöjligheter finns det ![]() Härligt med forum där det finns folk som svarar snabbt och bra ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Og når du bor i Jönköping, midt mellem Stockholm og København samt kort vej fra Landvetter, har du alle muligheder. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi - med 5 veckor i Grekland 2012 |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |