![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag undrar hur vanligt det är med gratis WiFi på Rhodos och Kreta. Erbjuder restaurangerna, barerna och nattklubbarna WiFi och hur vanligt är det med WiFi på hotellen. Har de något statsnät där man kan koppla upp sig. Hoppas att det finns någon här på forumet som har koll på detta. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Netwolf! Tack för ditt svar, Jag har googlat ett antal gånger sedan tidigare och och informationen som ges är knapphändig och ofta gammal. Jag behöver ny uppdaterad information om WiFi.
Jag hoppas att det är någon på forumet som besökt Rhodos och använt WiFi i år som kan ge mig info. Tack på förhand |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, jag kunde inte låta bli
![]() ![]() Rhodos stad bör ha stadsnät. Kos stad har ju det är är mycket mindre. Det jag vet är att Starbucks lär ha gratis Wifi. Ligger i Rhodos stad. Lycka till! ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Intressant tråd!
Jag får för mig att Grekland ligger lång efter t ex Spanien, där det är vedertaget med gratis wifi på vilket skithål till logi du än vågar ta in på... Är det så? (ursäkta språkbruket) |
|
|||
|
|||
![]()
Då har jag forskat i detta med WiFi! Det ska finnas ett stadsnät som fungerar i vissa centrala delar av Rhodos stad.
Övrigt så erbjuder 50% av hotellen WiFi på rummet mot en kostnad, De flesta hotellen erbjuder gratis WiFi på hotellområdet. |
![]() |
|
|