|
|||
|
|||
Orion star igen!
Ingen som bott på detta hotell eller vet något om det? kanske bott i närheten eller gått förbi?????
Lojse |
|
||||
|
||||
Sv: Orion star igen!
Citat:
Malin |
|
|||
|
|||
Tack, det låter bra att någon varit nöjd iallafall, vi vet att det är ett enkelt hotell men det är ju inte där vi skall vara hela dagarna. Vet du hur lång tid det tar på ett ungefär att promenera in till centrum eller rättare sagt ungefär till macken?
Lojse |
|
||||
|
||||
Citat:
Malin |
|
|||
|
|||
ok låter bra! Nej vi har inte ätit på Markos (gogglade på det, såg mysigt ut) får bli ett besök där! Vi åker inte förrän 2 augusti och stannar en vecka!
|
|
||||
|
||||
Citat:
Vi är också där 2 augusti...åker hem 6 aug. Malin |
|
||||
|
||||
Markos låter intressant vi ska bo i kato stalos 2 veckor 21/7-4/8 gillar att kika i köket
lolis |
|
|||
|
|||
Trevligt , kunde kanske ses tillsammans med kicki (om hon är ledig 1 timme eller så)
Lojse |
|
||||
|
||||
Jag bodde på Relax som är granne med Orion Star. Det ligger lite högre upp från huvudgatan. Ligger brevid Relax 2 och lite längre upp p vägen har Du Theo lägenheter. Du har väldigt nära till en stor INKA supermarket som ligger på andra sidan gatan (vid Alexandra beach). Fin fint läge hur som haver och stranden nedanfär ..den bästa i hela Agia Marina enligt mig.
|
|
||||
|
||||
Citat:
Malin |
|
|||
|
|||
Dere burde ta en middag på Cactus tavern som ligger på venstre side av veien når du går fra Kato Stalos mot Alexandra beach, ligger like før du kommer til Alexandra beach. Kjempekoslige personell og veldig god mat!!
|
|
|||
|
|||
Ja jag misstänker att vi får göra det, men annars får vi vänta ut hennes sluttid!
|
|
|||
|
|||
Citat:
Lojse |
|
||||
|
||||
Citat:
Vilka krav ni har tjejer! Jag ska ju vara ledig en kväll i juni, då jag ska vara brudtärna för första gången i mitt liv. Men självklart ska vi försöka pressa in en kväll på Markos tillsammans, jag har fortfarande aldrig varit där //Kikh |
|
|