Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-02-23, 20:07
Kermit Kermit är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2010
Standard Orion star igen!

Ingen som bott på detta hotell eller vet något om det? kanske bott i närheten eller gått förbi?????
Lojse
Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 20:15
nilams avatar
nilam nilam är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Orion star igen!

Citat:
Ursprungligen postat av Kermit Visa inlägg
Ingen som bott på detta hotell eller vet något om det? kanske bott i närheten eller gått förbi?????
Lojse
Gått förbi har jag med all säkerhet gjort Pratade med ett par en gång som hamnat där på en restresa och var väldigt nöjda. Det ligger alldeles i början av AM va? Nästan i Stalos?

Malin
Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 21:38

Tack, det låter bra att någon varit nöjd iallafall, vi vet att det är ett enkelt hotell men det är ju inte där vi skall vara hela dagarna. Vet du hur lång tid det tar på ett ungefär att promenera in till centrum eller rättare sagt ungefär till macken?
Lojse
Svara med citat
Gammal 2012-02-23, 21:47
nilams avatar

Citat:
Tack, det låter bra att någon varit nöjd iallafall, vi vet att det är ett enkelt hotell men det är ju inte där vi skall vara hela dagarna. Vet du hur lång tid det tar på ett ungefär att promenera in till centrum eller rättare sagt ungefär till macken?
Lojse
Borde inte ta mer än 5-10 min. Sen har ni ju ganska nära till Markos i Stalos...där måste ni äta om ni inte gjort det förr När ska ni åka?

Malin
Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 10:44

ok låter bra! Nej vi har inte ätit på Markos (gogglade på det, såg mysigt ut) får bli ett besök där! Vi åker inte förrän 2 augusti och stannar en vecka!
Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 16:22
nilams avatar

Citat:
ok låter bra! Nej vi har inte ätit på Markos (gogglade på det, såg mysigt ut) får bli ett besök där! Vi åker inte förrän 2 augusti och stannar en vecka!
Ja Markos är trevligt Inga menyer utan det är en titt i köket som gäller.
Vi är också där 2 augusti...åker hem 6 aug.

Malin
Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 17:29
loliss avatar
lolis lolis är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2006

Markos låter intressant vi ska bo i kato stalos 2 veckor 21/7-4/8 gillar att kika i köket
lolis
Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 17:29

Trevligt , kunde kanske ses tillsammans med kicki (om hon är ledig 1 timme eller så)

Lojse
Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 21:30
i_love_cretes avatar
i_love_crete i_love_crete är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2010

Jag bodde på Relax som är granne med Orion Star. Det ligger lite högre upp från huvudgatan. Ligger brevid Relax 2 och lite längre upp p vägen har Du Theo lägenheter. Du har väldigt nära till en stor INKA supermarket som ligger på andra sidan gatan (vid Alexandra beach). Fin fint läge hur som haver och stranden nedanfär ..den bästa i hela Agia Marina enligt mig.
Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 22:44
nilams avatar

Citat:
Trevligt , kunde kanske ses tillsammans med kicki (om hon är ledig 1 timme eller så)

Lojse
Ja det vore trevligt...om man nu ska hoppas på att hon är ledig en HEL timme i augusti Vi får väl be henne lägga in om ledighet när hon börjar i april

Malin
Svara med citat
Gammal 2012-02-24, 22:54
Mariell Mariell är inte uppkopplad

Reg.datum: sep 2011

Dere burde ta en middag på Cactus tavern som ligger på venstre side av veien når du går fra Kato Stalos mot Alexandra beach, ligger like før du kommer til Alexandra beach. Kjempekoslige personell og veldig god mat!!
Svara med citat
Gammal 2012-02-25, 00:23

Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
Ja det vore trevligt...om man nu ska hoppas på att hon är ledig en HEL timme i augusti Vi får väl be henne lägga in om ledighet när hon börjar i april

Malin
Ja jag misstänker att vi får göra det, men annars får vi vänta ut hennes sluttid!
Svara med citat
Gammal 2012-02-25, 00:26

Citat:
Ursprungligen postat av i_love_crete Visa inlägg
Jag bodde på Relax som är granne med Orion Star. Det ligger lite högre upp från huvudgatan. Ligger brevid Relax 2 och lite längre upp p vägen har Du Theo lägenheter. Du har väldigt nära till en stor INKA supermarket som ligger på andra sidan gatan (vid Alexandra beach). Fin fint läge hur som haver och stranden nedanfär ..den bästa i hela Agia Marina enligt mig.
Ok då vet jag ungefär var hotellet ligger, var ej åt det hållet (åtminstone inte gåendes) förra gången vi var i AM! Vi badade på Gorgona beach som vi tyckte var den finaste ,vi får väl se vad vi tycker efter årets resa !

Lojse
Svara med citat
Gammal 2012-02-25, 08:27
Kikhs avatar
Kikh Kikh är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2006

Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
Ja det vore trevligt...om man nu ska hoppas på att hon är ledig en HEL timme i augusti Vi får väl be henne lägga in om ledighet när hon börjar i april Malin

Vilka krav ni har tjejer! Jag ska ju vara ledig en kväll i juni, då jag ska vara brudtärna för första gången i mitt liv.

Men självklart ska vi försöka pressa in en kväll på Markos tillsammans, jag har fortfarande aldrig varit där

//Kikh
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:46.