![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Var stolt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Glömde Nr 5
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Lissi - förlovad på Symi i juni och gift i Lund dec 2005 |
|
||||
|
||||
![]()
Det är många saker ni inte visste om mig. Här kommer några:
1. Jag överlevde tsunamin i Thailand 2004 och låg skadad på sjukhus där. 2. Jag har jobbat som statist i filmer och tv samt varit med i reklamfilmer. 3. Som du Yvonne, har flugit luftballong över Stockholm. 4. Är uppvuxen i en stor familj på landsbygden, har 1 syster och 6 bröder. 5. Slutade röka när jag var 30 år efter att ha rökt sedan jag var 15. / Birgitta |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Mange fine og sterke mennesker på Kalimera, ser jeg! Jeg er for ung til å være passionär, men blogger er jeg. Her er fem ting dere kanskje ikke visste om meg:
1) Jeg elsker å løse kryssord, jo vanskeligere jo bedre. 2) Hoppet fallskjerm en gang (tandemhopp), og det var bare fantastisk. 3) Skrevet og fått utgitt to bøker (en coffee table-bok om hus/arkitektur, en roman fra Hellas). 4) Da jeg var fem år vandret jeg fullt påkledd ut i en elv med farlige strømmer. Det gikk bra, men jeg har hatt vannskrekk siden. 5) Det er uforståelig for mange, men jeg er barnløs fordi jeg rett og slett ikke vil ha barn. |
|
|||
|
|||
![]()
Heja på Admirala. Fast jag har lyckats gifta mig till två vuxna pojkar och har numera tre underbara barnbarn. Min 5:a måste bli att jag älskar sudoku, svåra.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag som arbetat med barn hela mitt yrkesverksamma liv har mer än en gång undrat VARFÖR vissa föräldrar överhuvudtaget skaffat barn så lite tid och lust de har med dem. Att aktivt, av olika anledningar, välja bort barn är stort och modigt. Jag har inte svårt att förstå det alls. Sina livsval måste man absolut få göra själv utan att andra har synpunkter på dem. Valen kan vara svåra nog ändå. Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
En gammal tråd (ja nästan lika gammal som Akropolis). Men jag måste ändå få säga...
Så kul att läsa lite mer personliga saker om er. På ett forum så här så är man ju ganska anonym bakom allt Greklandsprat. Det pratades om mod längre bak i tråden. Och något jag tänkte på när jag läste varje inlägg i den är att ni alla har en sak gemensamt (förutom Greklandskärleken då, men den delar ni ju med oss alla) ni har alla vågat bryta upp från tidigare liv och startat på nytt, fast på olika sätt. Och det krävs styrka stark som ouzo för sånt ![]() Verkligen så kul att läsa. |
![]() |
|
|