![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag tycker att Kalimera fyller sin funktion på ett utomordentligt sätt - fortfarande.
Själv är jag inte så skrivade aktiv längre.Läser mest inlägg.Men det kan ju ändras... En sak som irriterar mig oerhört är att folk är så kränkta hela tiden! VAD är detta? Är det modernt? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ja, Janne ar en riktig pärla ![]() ![]() ![]() Vill oxa ge frugan en stor eloge, som later Janne lagga sa mycket tid pa forumet ....kram pa dig |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Förr arbetade man, umgicks med sin familj och vänner och att sitta timmavis vid en dator och läsa vad andra skriver och skriva själv och få (kränkande?) kommentarer fanns inte på kartan. Därmed säger jag INTE att det var bättre förr ![]() Lissi - som sällan känner sig kränkt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Att bli kränkt är något man väljer. Jag kan inte känna mig kränkt för det någon gjort oavsiktligt. För att jag ska känna mig kränkt måste det finnas ett uttalat syfte att såra.
Det blir alltid problematiskt med kränkningar enär det uppenbarligen räcker med att om någon känner sig kränkt, då är sålunda vederbörande det oavsett hela världen skulle gå däremot. Arne Senast redigerad av Arne den 2012-03-15 klockan 12:33. Anledning: Taftologi |
|
|||
|
|||
![]()
Magnifico Arne!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() På Twitter däremot. Där funkar det alldeles utmärkt! /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
Kalimera fyller ett fantastiskt syfte, att koppla ihop människor som har ett intresse av Grekland. Som ny på sajten kan jag bara uttrycka min glädje att ganska ofta kunna logga in och få ett fönster söderut.
Att inte tala om alla intressanta inlägg och ibland lite ointressanta (men det blir ju mitt eget bekymmer). Paul |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() |
![]() |
|
|