![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag skrev bara att jag inte tror på allt som skrivs i resetidningar då de ju antagligen har starka kopplingar till turistnäringen. Att journalister där är särskilt seriösa tror jag inte. De skriver ju resereportage med mycket "tyckande" om resmål. Ofta är det resejournalister sim skriver om "sina pärlor" och det kan väl inte bli så himla objektivt. det förväntar jag mig faktiskt inte. Vi gillar ju olika saker alla läsare. Jag läser tidningarna om resor som underhållning och inget annat och orkar inte irritera mig på allt, då blir livet så trist, tycker JAG! Andra får tycka precis hur de vill och får granska allt med kritiska ögon. ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Klart det är skillnad beronde på vilket område journalisten jobbar inom. Jag har inte irriterat mig utan la bara in länken för den som eventuellt är intresserad om missat inslaget. Personligen tycker jag det är väldigt intressant när saker och ting granskas men den som inte gillar det behöver ju inte titta eller läsa om det. Helt frivilligt.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
[ote=Eva L;268741]Klart det är skillnad beronde på vilket område journalisten jobbar inom. Jag har inte irriterat mig utan la bara in länken för den som eventuellt är intresserad om missat inslaget. Personligen tycker jag det är väldigt intressant när saker och ting granskas men den som inte gillar det behöver ju inte titta eller läsa om det. Helt frivilligt.
Eva[/quote] Eva! Förlåt att jag frågar, men du bor väl inte på Ersboda? |
|
||||
|
||||
![]() Eva! Förlåt att jag frågar, men du bor väl inte på Ersboda?[/QUOTE] Nej |
![]() |
|
|