![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tror det kan være vanskelig å finne billige siste minuten billetter i juli/august. Men er du fleksibel på datoer kan det gå.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har bokat allt hemma innan vi åker, känns bättre när man reser med barn. Vi har däremot aldrig åkt i Juli. Vi har åkt i augusti, spetember och juni. Vi har dock aldrig hamnat i "problem" att köpt sista minuten. Vi har ett "huvudspår" och sedan 2 andra alternativ om det inte skulle gå i lås. Som jag skrev så känns Apollo inte helt tillförligt, när man ringer och frågar så kan de säga "Köpt nu annars blir du utan plats", 1 vecka senare bokar man för mindre än halva priset som de angav och dessutom med flertalet platser kvar på planet. Det är min åsikt. Jag är däremot nöjd när vi har rest med dem. Det är jätteskönt att ha enkel hemresa hem efter några veckor i Grekland. Ditresan njuter jag mest även om det kan ta tid! Att känna den varma nattluften på färjan på väg till semestern... Oj vad jag älskar Grekland! och framförallt då Anafi...
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Og fra Athen til Gardemoen kan man komme for 1085 kroner 22.august så det er mange muligheter selv midt i sesongen hvis man er litt fleksibel og bruker fantasien og nettet! ![]() Senast redigerad av mouche den 2012-04-08 klockan 19:02. |
![]() |
|
|