|
|||
|
|||
Moutsouna
Var vid denna underbara plats i somras och blev betagen! Vill återvända dit vid nästa resa, så klart.
Är det någon på forumet som vet om man kan åka buss dit? Någon som vet om man kan finna övernattningsmöjligheter där? |
|
|||
|
|||
Sv: Moutsouna
Buss vet jag inte säkert, men tror det. Övernattning fanns när vi var där 2007 på dagsbesök från Chora. Vi såg en skylt "Rooms to rent" och tvekade om vi skulle välja det före Appolonia för andra veckan. Det blev dock Appolonia, vilket vi också var nöjda med.
Jag sökte nu på bookingcom och hittade Ostria Inn i Moutsouna. Kolla där. Lissi |
|
|||
|
|||
Tack för tipset, ska omgående söka!
|
|
|||
|
|||
Vi har också blivit förtjusta i M. Åt en underbar nyupptagen,grillad kalamari,som var bland det godaste jag ätit.Det här var i juli och vi åkte buss.
Året därpå i september,ville vi tillbaks, men då gick inga bussar dit! Vet ej hur det är i år. |
|
||||
|
||||
Jag har för mig att Stina här på forumet bodde i Moutsouna för några år sedan. Hon kan säkert tipsa dig, bara hon ser inlägget.
Jag undrar om det går buss ner dit, det är ju en attans backig och snirklig väg. Fint är där hus som helst! Jag hade en bildgåta därifrån för några veckor sedan. Den bilden finns här. |
|
|