![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fint at Kalimera kunne hjelpe deg med å finne bildene.
![]() ![]() Jorunn ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Takk for titten. Flotte bilder
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Bil eller moped er nok det enkleste. Du kan ta buss også, men da går det kanskje en del tid til venting. Kombinasjon mellom buss og taxi går greit. Men alle stedene kan nås med buss. Kalamies stranden krever da at du klarer å gå ned og opp en ganske lang bratt bakke . Denne er så bratt at en moped kan få problem på vei opp. Ihvertfall med to personer på. Snakker av erfaring. ![]() Emporios kan du også ta båt til fra Myrties.( Kl. 10.00 hver dag med retur kl.16.00.) Kantouni/Linaria nås lett med buss. Alle busser til og fra Pothea -Massouri/Myrties stopper der. Buss til Vathi fra Pothea. Buss til Vlychadia fra Pothea. Arginonta er på vei til Emporio og dit går det også buss. Det er kanskje tungvint å besøke flere steder/strender i løpet av en dag uten bil eller moped.( Men ikke umulig! ) Jorunn ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Flotte bilder Jorunn!
Hjemlengsel ![]() Astri ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Takk,takk Astri
![]() Hjemlengsel, ja ![]() ![]() Jorunn ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Takk, Jorunn, s å snillt av deg å gi en detaljert beskrivelse av hvordan man kommer seg rundt. Den skal jeg ta vare på
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Jorunn- som vil ønske alle Kalymnosfarere en riktig GOD JUL ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ønsker deg også en koselig jul Jorunn!
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jorunn, vi vill önska dej och din man en God Jul och ett Gott Nytt År! ![]() ![]() Varma hälsningar Siw, Lena och Ulf ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga bilder som ger en svår längtan tillbaka till Kalymnos.
God Jul & Gott Nytt År! // KR |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jorunn ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Takk, det samme ønsker vi dere ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
[QUOTE=bluesky;249466]Har forsøkt å lage et lite album fra min favoritt øy. Har aldri gjort dette før så jeg håper det funker.
Jeg har slettet/ radert dette albumet nå. Takk for alle hyggelige kommentarer. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härliga bilder! Nu blev man lite extra Greklands-sjuk.. ;-)
Vi räknar dagar tills det är dags att åka! (till grannön Leros) ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Som vanligt jättefina bilder Jorunn. Man blir nästan sjuk av längtan dit ![]() Siv o Lena ![]() ![]() |
![]() |
|
|