![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vilka fantastiska bilder, den blå färgen på himmel och hav är helt underbar. Ja, matbilderna är inte så dumma de heller. Det är så härligt att läsa och inspireras i väntan på att vi själv ska trampa runt på Tilos. Önskar er en fortsatt underbar vistelse på ön!
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Frågade igår om det funkar att cykla på Tilos, nu ser jag att du Karin skriver Trampa runt, menar du gå eller cykla? Någon som har erfarenhet av att cykla på Tilos? Med vänlig hälsning, Elisabeth |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har inte sett att det finns cyklar att hyra. Ön är bergig, men eftersom du gillar att cykla i berg är ju det inget problem. Tilos pyttelitet så det finns inte många vägar, och därför inte många platser att cykla till. Med moped ser man hela ön flera gånger om under en och samma dag, redan före lunch.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag menade trampa runt till fots. Har förstått att det finns många olika "vandringsleder" på ön. Finns det någon karta eller liknande som man kan ha till hjälp när man ska ut på vandring?
|
|
|||
|
|||
![]()
Man skall kanske vara försiktig i användningen av starka värdeord, men här tycker jag nog att FULLSTÄNDIGT MAGISKT är på sin plats.
Tror inte att vi längtat så mycket på bra länge att besöka en plats. Tusen tack för bilderna och berättelserna. Paul |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Tobbe |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för härliga bilder! Kul att följa era dagar. Känns nästan lite som om man är där
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Underbara bilder. Vi var där vid den här tiden i maj när jag fyllde 50 (för alldeles för många år sen) och det var helt magiskt. Vi har varit på Tilos minst sex gånger under åren men vi längtar alltid tillbaka.
|
![]() |
|
|