![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej på Er
Här kommer en länk till vår film från förra årets resa till Lefkas och Nidri. Vi bodde på ett fantastiskt fint hotell som heter Captain Stavros. Tänkte att Ni kanske behöver lite inspiration och någonting att längta efter såhär i regnrusket ![]() // Therese http://www.youtube.com/watch?v=NqLytRZOXvg |
|
|||
|
|||
![]()
Vad härligt det ser ut. Är det ett barnvänligt hotell? Hur går det att ta med små barn till Nidri tycker ni? Var ligger hotellet?
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Det var verkligen härligt också ![]() Jag ser inga problem med att ta med sig små barn till Nidri. Som sagt Captain Stavros är ett bra val att bo på och det ligger i slutet av Nidri, eller i början beroende på hur man ser det ![]() Summa summarum så rekommenderar jag absolut både Nidri som ort och Captain Stavros som hotell för barnfamiljer ![]() // Therese |
|
||||
|
||||
![]()
UNDERBART!
Nu blev jag att längta ännu mer. Åker till Nidri 3 september. ![]() Ha det gott! // Annette |
|
|||
|
|||
![]()
hur är det för en 16 åring att va där ?
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
god mat, sol, salta bad och ett nytt all-time-high rekord i att bara slappa + vissa frestelser efter mörkret lagt sig....
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter lysande !
![]() |
![]() |
|
|