![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg vil gjerne ha en Kalimera APP på min nye iPhone
![]() Dere kunniga ![]() -Hvor finner jeg den? - hva gjør jeg? ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns ingen Kari.
Vem vet, det kanske kommer? ![]() Jag efterlyste en i somras, som jag skrev då kan jag ingenting om hur det går till eller vad det kostar att göra, men visst hade det varit kanon om det funnits en app där man lätt navigerade i forumet. Själv är jag mer och mer sällan på Kalimera nu då jag sköter det mesta via telefonen. Jag följer Kalimeras sida på Facebook istället. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
På Facebook er jeg fortsatt ikke ![]() - men, takk for svaret, Hellen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vill du gör det lite lättare att bara läsa forumet i din smartphone, kan du använda denna adress http://www.kalimera.nu/forums/index.php
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Kommer det på Ajphone så kräver jag en androidversion
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag med
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det enklaste vore väl att mobilanpassa forumet eller hela hemsidan. Tror med på mobilwebb än på appar, för dyrt för alla små företag att framställa appar för sina sidor. Sen funkar ju mobilwebb i Iphone, android, symbian och windowsphone. Perfekt. Bara att börja koda Janne
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Men åter till ämnet. Jag tror en app, skulle vara att föredra. Då har man all info i smartphonen "offline". Sen kan ju själva appen innehålla info om Grekland, öluffning, grundläggande om öarna etc. Sen kan man kanske köpa reseguide om resp ö, man vill till, för t ex 7 kr. Vad säger du , Janne? Bara att sätta igång, du har ju allt mtrl redan. Jag tror detta skulle bli en våldsam succé! Hade jag bara tid, hade jag gjort det själv ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Hur svårt kan det va´? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Netwolf, nu hade jag bara forumet i tanken, klart en app med det andra vore fint. Men ett forum offline är ju ingen höjdare.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nä, skämt åsido. Jag förstår vad du menar. /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Ja huwa, jag trodde att jag blivit det en gång, men nu mår vi bra...
|
![]() |
|
|