![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Av erfarenheten jag har så är det oftast billigast och bäst att hyra av lokala uthyrare än de stora kedjorna. Många av de lokala har hemsidor där man kan boka i förväg. Brukar söka på: rent a car och vilken ort eller ö man ska till. Glöm inte att kolla ordentligt vad som ingår, oftast ingår allt utom självriskelemenring, däck och underredesförsäkring.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag brukar gå runt och fråga, och tala om att jag gör det. Då brukar priserna sjunka...
![]() Karin som alltid längtar ner |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jo, grabbarna nedanför Pelagos heter Stamatis och Vasilis och är bägge från Arkassa, där dom också haver ytterligare en bil-scooter-mc-uthyrning, som vanligtvis sköts av Stamatis, den mörkaste av de tvenne gossarna... Firman heter AutoMotoCenter och dom sköter om sina fordon bra. Vasilis ha vurt i Amerikat å prater bra engelska. Bara det att dom har ett modellplan hängande i taket är härligt........ ![]() Jag brukar kika in hos dom mest varenda dag för att surra lite, kanske låna nåt verktyg,pumpa nåt däck,etc....aldrig nåt problem.... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
PANAKAKIS ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svar! Nu vet vi nog hur vi ska göra
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Glömt fråga om ni vet var det finns barnbilstol att hyra? där vi hyrde bil förra året hade de inga tyvärr...
|
![]() |
|
|