|
||||
|
||||
En gammal charterräv ...
Sa jag gammal ... Nåväl! Det tog i alla fall 38 resor till Grekland innan jag/vi äntligen tog oss för att börja luffa - Började lite lätt förra året då vi tog båten från Rhodos över till Tilos.
Nu i höst har vi köpt flygstolar till Rhodos, för vidare transport till Tilos. Biljetterna är betalade - åker den 15 September och blir borta i tre veckor. Nu är det bara att vänta ... Trodde jag! Men förra veckan fick vi mail från Ryan air där det stod att de slutar flyga en vecka före vår planerade hemresedag. Vilket betyder att vi nu inte har några flygbiljetter. Letar nu nya och vore tacksam om någon här kan tipsa om prisvärda biljetter till Rhodos i höst. Sjöborren. |
|
|||
|
|||
Sv: En gammal charterräv ...
Så snopet!
Får ni tillbaks pengarna från Ryanair även för utresan? Jag menar att de kanske tycker att ni ju kan flyga dit i alla fall Ving eller Apollo har inte flygstolar dit? De har ju resor till Rhodos från Sturup. Lissi |
|
|||
|
|||
Trist sånt där alltid det man oroar sig mest för på egen hand tycker jag att flyget ska knasa till sig,
Alernativ finns dock, en snabb sökning för två pers 15 september Utresa alt 1: SAS Restid: 9h 05:45 Stockholm 10:30 Aten 14:45 Aten 15:45 Rhodos Hemresa alt 1: Aegean Airlines Restid: 8h 30m 06:50 Rhodos 10:00 Rom 11:10 Rom 14:20 Stockholm De datumen för två personer ligger på 5690 kr tor. direktflyg finns dock tyvärr inte vad jag kan se, om man inte hittar flygstol på charter son tidigare nämts Hoppas det ordnar till sig bra |
|
||||
|
||||
Apollo, och kanske även Ving, flyger till Rhodos till sent i oktober. Kolla med dem.
|
|
||||
|
||||
Trist att det händer, men vi får pengarna tillbaka. Vi ska nu kolla alla flygbolag, för vi ska iväg! Tilos väntar ju på oss ...
|
|
|