![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() //Tackar Ricky |
|
||||
|
||||
![]()
En sak som jag reflekterat över är att i princip samtliga utsänkningsställe säljer Fix, men nästan inte en enda har den med på dryckesmenyn.
Lokala färskölen xarma är riktigt fin. Enligt min smak mycket bättre än Ystad färsköl. Rethymnian blonde micro/ekoölen är också jättebra. jag är ingen kännare så jag nöjer mej med att säga att det är gott. Tycker också att Fix är betydligt bättre än Mythos som känns lite söt o tunn i jämförelse. Äntligen så fick jag min kidgoat idag som var fylld med staka och på gränsen till sönderkokt i ugnen så den föll i bitar när man vilade gaffeln på den, mums. |
|
|||
|
|||
![]()
Charma - så gott! Friskt, färskt... vi drömmer om det, men det går inte att finna något liknande här hemma i Svedala.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() /kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
//Kikh |
|
||||
|
||||
![]()
Charma smakar härligt gott
![]() Gita det finns ett mikrobryggeri i Eskilstuna som har många ljuvligt goda sorter ![]() Lolis |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Som någon redan har nämnt är Rethymnian-ölen tydligen omdöpta till Brink's. Enligt bryggeriets egen hemsida skedde detta redan 2010 och av följande anledning: "Together with the new labeling machine we also change our label, and the name of the beer to Brink’s, as the authorities start forbidding breweries to use geographical indications in Greek." /kimmen Senast redigerad av kimmen den 2012-06-10 klockan 14:35. |
![]() |
|
|