|
||||
|
||||
Sv: Sittplats
Citat:
Ett enda svar har jag sett och det räknar jag inte som seriöst Det var Malin som föreslog att jag skulle boka dem och på så sätt slippa ha sparkande barn bakom mig |
|
||||
|
||||
Det är roligt att någon inser att allt som skrivs inte är seriöst Jag tycker att det är ganska underhållande att så många dömer en efter några mer eller mindre seriösa inlägg här...hänsynslös, tänker på sig själv och skiter i andra, vårdslös osv... Tur att man vet själv hur man är
|
|
|||
|
|||
Citat:
Eftersom jag nu vid nästa tidiga flygning inte kommer att våga fälla mitt säte så ska jag istället flitigt föra noteringar om vilka som fäller sitt säte. Jag ska se om de är väldigt hänsynslösa och bara fäller utan att fråga, eller om de kanske frågar bakomvarande före. Gratis nöjen på ett SAS-plan är det ju inte ofta man har!..och jag har inte betalt extra vare sig om sätet går att fälla eller ej! Lissi |
|
||||
|
||||
Thomas Cook är kanske lita udda i sina säten, man vet aldrig .
Själv har vi alltid flygit med SAS . Har alltid varit nöjd samt hoppas nästa resa blir det ochså . |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
För 2 år sedan tackade jag nej på incheckningspersonalens fråga om nödutgång på en SAS-flygning från Aten. Tänkte att det finns de som behöver dem bättre än jag... / 190 cm
|
|
||||
|
||||
Ok så bra. Flyga flög flugit.....
Flög du med Dk 491 ? Dem har så många plan uppe i luften . Fönsterplats eller inte. Va gillar ni ? |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Citat:
Flyger flög flugit..? Vad menar du med DK 491 och vilka har många plan i luften? Jag bokar alltid fönsterplats vid nödutgången, gillar att kolla på vingarna, de vibrerar och böljar så vackert i vindmotståndet |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Jo jag menar det står så DK 491 med dem vi ska flyga med samt Thomas Cook har olika typer av plan .
Fönsterplats är en favorit . |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Inga dåliga priser för att få fällbart säte som man helst inte skall använda
Aldrig att jag skulle betala extra för att få en sittplats, i värsta fall får jag väl stå upp hela resan då |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
Stand up artist kan man skratta mkt åt .Varför inte ?
Gratis underhållning i planet |
|
|