|
||||
|
||||
Hilsen fra Lipsi
Jeg kom hit til Lipsi i går og her er det virkelig deilig... varmt og godt med svalende vind... lite turister, noe som er deilig for andre turister men ikke for de som bor her og driver "butikk"...
Bor på Studios Poseidon som virkelig kan anbefales! 200 m. til strand, 150 m. til fergeleiet, utsikt over sjø/båthavn, koselig vertskap, koselig studio som er det absolutt best utrustede jeg har fått i Hellas noen gang... strykejern m. brett, stekeovn, toastjern, vaskemiddel, fullt servise til 6 osv. maten di lager i restauranten sin under meg er også god... spesielt Pita gyrosen ;-) I tilegg har de wi-fi, airkonditon men verken morgen eller kveldsol. At det ikke er ettermiddag/kveldsol er bare deilig... utrolig deilig å kjøpe med seg en iskald frappe i restauranten å ta den med opp på balkongen og sitte i skyggen... titte ned på "livet" mens man nyter Senere blir det Ikaria og Milos.. God tur dere alle som skal ut å reise... bare å glede seg hvor enn i Hellas man skal |
|
|||
|
|||
Sv: Hilsen fra Lipsi
Dette høres praktfullt ut, du beskriver det så fint. Skal merke meg bostedet. Bra å høre om andres erfaringer. Du reiser kanskje alene?, da er det ekstra godt å bo sentralt og greit. Synes nå jeg da. Selv om det blir lite matlaging for min del. Balkong uten morgen- og kveldssol kommer til å være et ønskemål fremover; trives på balkongen om ettermiddagen/kveld og da e r det godt å få kjøle seg ned. Både i fjor og i år ble det for varmt og stekende hett på 'mine' balkonger. Aldri mer!
Kom selv hjem i dag, var litt lenger sør enn Lipsi. Egentlig var hensikten å ta noen dager der du er nå, men det ble hjemreise i stedet. Håper du skriver litt mer om Lipsi. Ha en fortsatt god tur! |
|
|||
|
|||
Lipsi er en av favorittøyene mine. Har vært der ca. 10 ganger og det i lange perioder. Kos deg på Lipsi. Må nok ta en tur i sommer tenker jeg.
|
|
||||
|
||||
Tack för tips om Studios Poseidon, där har jag aldrig bott, men det kanske blir så nästa gång jag åker till denna härliga ö.
Ha det fortsatt bra i paradiset! |
|
|