![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Taxi kostar 20 € .. Finns det ingen taxi så ring efter en. 0030 2286 022555 taxi santorini. Dom kan engelska bra funkar kanon att ringa.. Men det står fullt med taxi bilar utanför..
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu är det visserligen ett par år sedan jag flög till Santorini, men då, då fanns det endast tre bilar vid taxistationen, vi löste transporten med att dela upp oss i de inte fullsatta bilarna, lyckligtvis skulle alla till hamnen
![]() NB. Vi anlände med Apollos plan, kanske är det annorlunda när inrikesflygen anländer. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack alla, för intressanta och engagerade svar!
![]() ![]() ![]() Som vanligt gäller det att vara vaken för alla möjligheter! ![]() Taxi är alltid skönt och snabbt men jag blev lite tveksam för informationen på deras hemsida (flygplatsen), där stod det att det skulle kosta 47 € enkel väg! ![]() Tänkte att det var bäst att ta bussen istället. ![]() Vi får se hur det blir! Nu ska jag först sticka ner till Schinoussa en vecka själv, innan jag ska tillbaka till Aten för att möta upp mannen som tycker 2 veckor räcker i ö-världen. ![]() Ha en skön sommar alla! Pyttan |
|
||||
|
||||
![]()
Kanske inte min sak, men jag skulle nog tycka att det verkar smidigare om ni träffas nånstans ute i ö-världen
|
![]() |
|
|