|
|||
|
|||
Samos, Lipsi fourni
Hej
Nu är det knappt ett dygn kvar innan vi kör upp till Stockholm. Där skall vi ta flyget till Samos. Rum bokat på Sunshine i Pythagorion. Söndag morgon är planen att ta en flying dolphin till Lipsi (mannens önskemål). Där stannar vi nog en 4 dagar. Sedan äker vi tillbaka till Samos för att ta oss till Fourni och eventuellt Ikaria (mina önskemål). Vi får se vad vi kan hinna med. Förra årets plan att åka till Nissyros och Tilos blev skrinlagda då vi "fastnade på Tilos" För vi trivdes så gott. Åse |
|
||||
|
||||
Sv: Samos, Lipsi fourni
Då kommer ni nog att fastna på Fourni ,som jag gjorde.
|
|
||||
|
||||
Vilka bra val av öar. Grattis!
|
|
|||
|
|||
Oj oj oj
Nu blev det visst fel. Vi hamnade på Leros istället och trivs så in i norden bra även om det är fruktansvärt varmt. Vi bor i Pandelis och bara älskar det. Åse och Lasse |
|
||||
|
||||
Citat:
Vi räknar dagar tills vi också får gotta oss på Leros, vi kommer bo hos Lone och Tony på Hotel Elefteria i Platanos. Gå bort till Peter, Simon och Pernille på Savana bar och njut en "Krudtugle". Hälsa Leros från oss! |
|
||||
|
||||
Det förstår jag. Pandeli är verkligen en underbar oas! Antar att ni i kväll sitter vid vattenbrynet och njuter av god mat, kluckade vågor och vacker utsikt.
|
|
|||
|
|||
Leros är aldrig fel och speciellt inte Pandeli.
Zorbas vid stranden är ett måste. Ha det fortsatt bra! /pawik |
|
|||
|
|||
Hej
Vi har inte provat Zorbas men däremot To Pigadi i Vromolithos. Herregud vilken mat, bland det godaste i Grekland. Bara Kerasma på Rodos kan slå den. |
|
|