|
|||
|
|||
Samos 12-19/8
Ni får ursäkta mig, men i stället för att svara på er inlägg editerade jag det.
Här är i alla fall svaret på er fråga, utan att er fråga syns: Enda stället jag känner till där det är okej med nakenbad är högra delen av Tsamadou Beach som ligger hyfsat nära Kokkari. Samos är en populär charterö med mycket turister, och det är inte enkelt att hitta stränder där man kan vara för sig själv. Mikro Seitani och Megalo Seitani (väster om Potami) är två pyttesmå stränder som få besöker. Hyr en moped eller bil och leta så hittar ni säkert någon enskild vik. Senast redigerad av Kalimera den 2012-06-27 klockan 10:53. |
|
|||
|
|||
Sv: Samos 12-19/8
Tack för svar, trodde inte Samos var så populärt.
Har läst Er förträffliga PDF fil om Samos och insett att det kommer bli en spännande skön upplevelse få se ön. Vi kommer troligen vilja hyra en scoter när vi är där för det låter så spännande se ön. Tack för en underbar bra sajt från Sven och Ann i Skåne/sverige |
|
|||
|
|||
Samos är en underbar "moppe ö", vi kommer att hyra för hela tiden, det finns massor av mysiga stränder att ta sig till, och missa inte Manolates, men för att komma dit så krävs det att man inte hyrt den billigaste och slöaste moppen, backarna är branta.
Imorgon åker vi.. |
|
||||
|
||||
Tack själva! Ha en härlig resa till underbara Samos!
|
|
|