Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa till Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2012-07-07, 10:09
Vilmas avatar
Vilma Vilma är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2009
Standard Sv: Vem är du?

En bokad resa till Grekland är som karamell för själen och jag suger gärna länge på den härliga känslan att ha den framför mig
Svara med citat
Gammal 2012-07-07, 10:46
Tritogeneias avatar
Tritogeneia Tritogeneia är inte uppkopplad

Reg.datum: jun 2011

Stormende optimist og ivrig planlegger. Leker med forskjellige scenarier i evighet. Slites mellom improvisering og forhåndsbooking av drømmebosteder. Ventingen er omtrent like bra som selve reisen.
Svara med citat
Gammal 2012-07-07, 11:32
Lindizs avatar
Lindiz Lindiz är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Absolut den optimistiska. Jag älskar tiden före - allt planerande, funderande, längtande. Dock kan jag tendera att bli stressad när det är jättenära över att allt praktiskt är i ordning: pass, försäkringar, pengar, packning osv...

Men jag gillar att ha resan framför mig. När vi väl är där är den ju snart över. Haha...
Svara med citat
Gammal 2012-07-07, 13:28
solsols avatar
solsol solsol är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2007

Uten tvil den optimistiske
Booker gjerne i god tid - og bruker tiden fram mot avreisen til å leve livet mitt her hjemme - med vissheten om at en dag der framme skal jeg nok en gang sette foten på gresk jord
(forøvrig bare en drøy uke igjen til neste gang det skjer)
Svara med citat
Gammal 2012-07-07, 14:10
JohnSs avatar
JohnS JohnS är inte uppkopplad

Reg.datum: dec 2006

Jeg er ca. en måned i året i Hellas, og kan da ikke bruke de 11 andre månedene til å lengte dit!! Hvis jeg gikk og lengtet et annet sted i en så stor del av året, måtte jeg ha gjort noen dramatiske endringer i livet mitt. Så vi bruker ei uke eller to et par ganger i året på å planlegge og glede oss til neste tur, og bestiller i god tid. Sist uke bestilte vi billetter til Kefalonia i siste halvparten av september etter å ha forberedt oss et par uker. Men nå får Kefalonia ligge der den ligger til vi er begynt på september, og så får vi i mellomtiden konsentrere oss om å ha en best mulig sommer her hjemme, uten å lengte bort. Man må da sørge for å ha maaange andre opplevelser på rekke og rad å glede seg til - og glede seg over - før man kommer så langt at september-turen kommer i sentrum i bevisstheten igjen, og er det neste på listen man kan glede seg til.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:26.