![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Och här sitter man och klagar på vädret! May your Gods go with you!
|
|
||||
|
||||
![]()
Lycka till Ulf. Blir glad när jag förstår att du klarat alla svårigheter så bra. Borde du inte fimpa cigaretterna för gott så får du ännu fler positiva hälsoeffekter.
![]() Eva |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Kämpa på Ulf |
|
||||
|
||||
![]()
Roligt att höra att du trots allt mår bra. Kämpa på!
Sjöborren. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken "resa" du gjort!!! Men nya livet som hjulbent gör nog att "ingenting är omöjligt", som en känd hjulbent simmare sa.
Lycka till med allt! Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Haha, livet som hjulbent går alldeles förträffligt. Jag gör som papegojorna, drar upp ena benet och sover på ett ben...
Det lustiga är att jag förnärmar visst vissa andra i min omgivning med att jag har en så pass öppen inställning till det som hänt och fäster inte så stor vikt vid det hela. Omgivningen tycker att jag borde vara mera "sjuk" och "ynklig", men det ligger inte för mig. Jag är fullt frisk idag, med ett ben fattigare. Vad kan jag göra åt det? Ingenting, utan att leva vidare som om ingenting har hänt! Javisst, jag har fått anpassa mitt leverne till vissa begränsningar, men i livet lever jag som "No limits". //Ulf Och tack för alla kommentarer, de värmer. Ps: Nu ska jag putsa köksfönstren! För det gör inte hemtjänsten. |
|
|||
|
|||
![]()
Ps: Nu ska jag putsa köksfönstren! För det gör inte hemtjänsten.[/quote]
Kunde inte låta bli att dra lite extra på smilbandet när jag läste din sista mening ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Lycka till med livet, Ulf, fullt frisk och glad!
Ser fram emot att läsa om dina planer om en resa till Kreta snart igen, jag känner mig övertygad om att du kommer att genomföra det - du kan allt när din vilja är så stark! ![]() |
|
|